Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recensies Managementboek.nl

Passend binnen het thema klantgericht ondernemen kunnen leden van PvKO actuele boeken van Managementboek.nl recenseren.

                                       

Wist u dat leden van PvKO geen verzendkosten betalen bij het bestellen van een boek op Managementboek.nl? Gebruik hiervoor deze  link: www.managementboek.nl/?affiliate=3372

Recensies Managementboeken

Recensie Ontmoet de Xceptionals

ontmoet.jpg Gerrit Piksen heeft een leesbaar en waardevol boek geschreven over de ontwikkeling van klantgerichtheid in Nederland. Dat doet hij op basis van zijn ervaring bij MarketResponse en de inzichten uit... lees verder

Recensie Foute besluiten - 'Beslist u vooral voor uzelf'

9789081091404-480x600.jpg Foute besluiten. De titel van dit boek klinkt nogal stellig en prikkelde me (daardoor) meteen. Het is een stempel dat eigenlijk pas achteraf gegeven kan worden op basis van de - nadien als ... lees verder

Recensie Artificial Stupidity - 'Aanrader!'

9789401453585-480x600.jpg Artificial Stupidity; een zeer pakkende titel waardoor ik direct geneigd was het boek te gaan lezen. DeSmet heeft een mooi document afgeleverd dat tekenend is voor de dilemma’s van deze tijd. ... lees verder

Recensie Digital Marketing Pinball

digital.jpg Met het boek (De 5 groeidrivers van) Digital Marketing Pinball van Daniël Markus ga je zeker weten binnen 8 uur een nieuwe online marketing topscore behalen. Markus heeft een speelse kijk op ... lees verder

Recensie Big Data ontrafeld

bigdata.jpg Big Data is voor een aantal mensen nog steeds een mysterieuze, wellicht wat gehypte term. Maar wat is Big Data nu precies? En wat kun je er binnen je organisatie mee? Plus de belangrijkste vraag: ... lees verder

Archief