Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Kennis

Kennis  delen en verrijken is de kern van de PvKO Community. Centraal hierbij staan de live ontmoetingen: Inspiratiesessies en kleinschalige Ronde Tafels. Actuele en relevante onderwerpen rond Customer Centricity, Customer Insights, CRM, Customer Experience Management en trends die Klantgericht ondernemen ingrijpende veranderen.

In 2018 staan de volgende thema’s op de PvKO agenda:

1. Technologie en klantgericht ondernemen  AI | Speech Recognition | Chatbots | VR-AR | IoT | Wearables
2. Omnichannel ‘Kanalen keuzestress’ - Hoe de klanten verleiden naar de juist kanalen?
3. Design Driven Innovation for Customer Centricity
4. 
Hoe Customer Delight elke dag waarmaken? innovatie in human2human

5. (Data driven) customer insights | journey | customer experience | gedragsbeïnvloeding
6. Special interest topics | Millenials | Food / retail als inspiratiebron

Lees HIER nog eens terug over EVENTS van vorige jaren. .. of bekijk recente NIEUWSBRIEVEN en/of BOEKRECENCIES. Ontvang je nog geen nieuwsbrief? Maak een account  aan en ontvang hem maandelijks