Logo

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Deepdive ANWB - Hoe zien zij de toekomst van klantgericht ondernemen?

d5f5d878-301a-4c27-ad9c-1bc221e60f79.JPGdinsdag 18 april 2023 14:00

Door Merel de Koning

Op donderdag 13 april waren we te gast bij het iconische hoofdkantoor van de ANWB in Den Haag. We werden getrakteerd op een kijkje in de keuken rond verschillende onderwerpen over CX, data-gedreven innovaties, ecosystemen en meer …  dit alles in het licht van de ANWB missie: Zorgeloos en met plezier onderweg in een duurzame samenleving.

Manfred van Gurchom – Lead CX/UX en Wieke Quak – Customer Journey Lead Auto lieten zien hoe zij met het hele team dag in dag uit werken aan het creeren en faciliteren van bijzondere klantervaringen en hoe dit is ingebed in de CX strategie. Aan de hand van de klantreis ‘Auto kopen’ werd duidelijk via welke touchpoints de ANWB het verschil kan maken.

De innovatiekracht van de 140 jaar oude ANWB werd vervolgens aangetoond door de ANWB Energie-case, gepresenteerd door Perry Lievaart en Erik van der Niet. Gedreven door de opkomst van de elektrische auto en de noodzaak groene energie voor iedereen beschikbaar te maken is ANWB Energie ontstaan en ontwikkelt zich de ANWB tot de vereniging van miljoenen leden die slim stroom opwekken, opslaan en aan elkaar leveren met de elektrische auto als stralend middelpunt.

Als avond host leidde directeur Marjon Kaper de 80 deelnemers door deze avond. De discussie en het eerlijke verhaal als antwoord op alle vragen van de zaal maakte deze bijeenkomst extra waardevol! .. zo blijkt ook uit de waardering voor deze bijeenkomst met een ruime 8,5!

Presentaties & Foto's

  • Bekijk hier de presentaties
  • Bekijk hier de foto's
Labels

« Terug