-
Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?
De verwachtingen als klant zijn torenhoog. Eén verkeerd antwoord kan misschien nog. Word je nogmaals verkeerd begrepen door de chatbot, loopt je frustratie gelijk hoog op. Gaat de voicebot ...
Lees verder of reageer -
Hoe gaan voice bots jouw organisatie helpen?
Via elk kanaal uitstekende klantenservice bieden, dat is waar het om gaat dezer dagen. Hoe help je klanten zo goed en tegelijkertijd zo efficiënt mogelijk? In vele huishoudens is al een ...
Lees verder of reageer -
Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij
De roep om een betere wereld wordt sterker en sterker. Consumenten verwachten ook van organisaties dat zij oog hebben voor mens en maatschappij. Uit meer dan tien jaar onderzoek naar het ...
Lees verder of reageer -
Hoe gaan we de CX kloof dichten in 2019?
Ga jij de klant ook meer centraal zetten in 2019? Organisaties in Nederland en ver daarbuiten zijn ervan doordrongen dat een goede klantbeleving voor hen het verschil kan maken. Maar deze ambities...
Lees verder of reageer -
ABN-AMRO opent Dataistic Center in Amstelveen
ABN AMRO en Dell EMC openen op 31 januari 2019 in Amstelveen een laboratorium, waar wetenschappers en studenten data-onderzoek kunnen uitvoeren, genaamd het 'Dataistic Center'. Het ...
Lees verder of reageer -
Wordt 2019 het jaar van de Virtual Assistants?
Op 12 februari organiseert het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), in samenwerking met Frontline, een inspiratiesessie over virtual assistants, die werken via dialoog mechanismen zoals ...
Lees verder of reageer