Sitemap

Platform voor Klantgericht Ondernemen, dé community voor professionals en bedrijven die de klant centraal stellen.

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
feb
19
Inspiratiesessie PvKO België: De realiteit van Omnichannel
mrt
21
Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt

Bekijk alle events

Als Klant Ervarings Manager zijn de bijeenkomsten van PvKO zeer interessant. We zijn continue op zoek hoe we het beter kunnen doen voor onze klanten maar ook voor onze interne klanten. De bijeenkomsten van PvKO zijn vooral inspirerend en brengen je in contact met collega’s uit het vakgebied. Voor mij is een bijeenkomst van PvKO geslaagd als het je aan het denken zet en je met nieuwe ideeën terug gaat naar de organisatie.
- Patricia van Eck- Leenen, Klant Ervarings Manager, Aegon
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer
  1. Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

    De verwachtingen als klant zijn torenhoog. Eén verkeerd antwoord kan misschien nog. Word je nogmaals verkeerd begrepen door de chatbot, loopt je frustratie gelijk hoog op. Gaat de voicebot ...

    Lees verder of reageer
  2. Hoe gaan voice bots jouw organisatie helpen?

    Via elk kanaal uitstekende klantenservice bieden, dat is waar het om gaat dezer dagen. Hoe help je klanten zo goed en tegelijkertijd zo efficiënt mogelijk? In vele huishoudens is al een ...

    Lees verder of reageer
  3. Terugblik PvKO Inspiratiesessie The next step in CX; aandacht voor mens en maatschappij

    De roep om een betere wereld wordt sterker en sterker. Consumenten verwachten ook van organisaties dat zij oog hebben voor mens en maatschappij. Uit meer dan tien jaar onderzoek naar het ...

    Lees verder of reageer
  4. Hoe gaan we de CX kloof dichten in 2019?

    Ga jij de klant ook meer centraal zetten in 2019? Organisaties in Nederland en ver daarbuiten zijn ervan doordrongen dat een goede klantbeleving voor hen het verschil kan maken. Maar deze ambities...

    Lees verder of reageer
  5. ABN-AMRO opent Dataistic Center in Amstelveen

    ABN AMRO en Dell EMC openen op 31 januari 2019 in Amstelveen een laboratorium, waar wetenschappers en studenten data-onderzoek kunnen uitvoeren, genaamd het 'Dataistic Center'. Het ...

    Lees verder of reageer
  6. Wordt 2019 het jaar van de Virtual Assistants?

    Op 12 februari organiseert het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), in samenwerking met Frontline, een inspiratiesessie over virtual assistants, die werken via dialoog mechanismen zoals ...

    Lees verder of reageer