Logo

Programma van Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management - 9 februari 2017

Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management - 9 februari 2017

Programma van Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management - 9 februari 2017

Op donderdag 9 februari:
17:30 - 18:30 Ontvangst met broodje en drankje
18:30 - 18:40 Welkom door Maricken Hengeveld
18:40 - 19:15 Verleden, heden en toekomst van Customer Experience in relatie tot de ROI, door Prof. dr Ed Peelen Door Ed Peelen
19:15 - 20:00 Praktijkcase Lid van VAB of niet: bel ons! door Ann Laureys Door Ann Laureys
20:00 - 20:20 Pauze
20:20 - 21:05 Praktijkcase Transavia (NL luchtvaartmaatschappij) “The never ending journey”,
21:05 - 22:00 Afronding en Borrel
  1. Van 20:20 tot 21:05

    Praktijkcase Transavia (NL luchtvaartmaatschappij) “The never ending journey”,

    Door Daan Noordeloos, Circle Lead Organizational Development bij Transavia en Arjen van Hijum, algemeen directeur bij Store Support.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

.