Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management - 9 februari 2017
Programma van Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management - 9 februari 2017
Op donderdag 9 februari: | |
17:30 - 18:30 | Ontvangst met broodje en drankje |
18:30 - 18:40 | Welkom door Maricken Hengeveld |
18:40 - 19:15 | Verleden, heden en toekomst van Customer Experience in relatie tot de ROI, door Prof. dr Ed Peelen Door Ed Peelen |
19:15 - 20:00 | Praktijkcase Lid van VAB of niet: bel ons! door Ann Laureys Door Ann Laureys |
20:00 - 20:20 | Pauze |
20:20 - 21:05 | Praktijkcase Transavia (NL luchtvaartmaatschappij) “The never ending journey”, |
21:05 - 22:00 | Afronding en Borrel |
-
Van 20:20 tot 21:05
Praktijkcase Transavia (NL luchtvaartmaatschappij) “The never ending journey”,
Door Daan Noordeloos, Circle Lead Organizational Development bij Transavia en Arjen van Hijum, algemeen directeur bij Store Support.