Sprekers bij Inspiratiesessie Maak het verschil met gastvrijheid
Over de sprekers
-
Femke Lans
Founder at Dear Customer
-
Hans Meyer
Co Founder & Managing Director at Zoku
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
-
Monique van den Heuvel
Als Monique binnenkomt, dan start het... Een kritische blik op klantgerichtheid met oog voor detail. Jarenlang was Monique werkzaam in de hospitality sector en daar leerde ze dat niet het product maar vooral de mensen het verschil maken in de ervaringen van de gasten. Het regisseren van de gastvrijheid, dat vraagt om aandacht. Dat vraagt om een radicale keuze voor je klant. Met een enorme drive en energie brengt ze beweging bij de mensen en in de organisatie om klantgerichtheid en gastvrije momenten echt waar te maken! Een scherpe analyse vergezeld met een warme oplossing!
Monique is mede eigenaar en oprichter van echt waarmaken.
Bij sporten is het heel gewoon om een doel te hebben, een doel waar je als team naar toe werkt! Als het gaat over klantgedrevenheid of gastvrijheid vinden we het lastig om aan deze zachte kant doelen te stellen. Samen met onze opdrachtgevers geven we betekenis aan wat écht klantgedreven zijn voor uw organisatie betekent. Grote doelen maken we haalbaar door ze in kleine stappen te verdelen. Haalbaar, overzichtelijk en energie gevend. En de slingers hangen we op als er resultaat te vieren valt! echt waarmaken maakt veranderen mogelijk voor iedereen én leuker!
Monique is 51, woont in Vinkeveen en is moeder van twee jong volwassenen. Het is nooit saai, de zeilboot, racefiets of in de winter de schaatsen brengen veel actie. En daarnaast is ze veel met haar camera op pad voor het perfecte plaatje!
-
Sjoerd Sybesma
Na een carrière van 17 jaar bij Hilton Worldwide, een beursgenoteerde wereldspeler met meer dan 5000 hotels waarvan de laatste 5 jaar als hotel General Manager van Hilton Den Haag, heeft Sjoerd ervoor gekozen drie jaar geleden over te stappen naar het Spaanse familiebedrijf Meliá Hotels & Resorts… een volledige andere ball game. Meliá opende het eerste hotel in Nederland op de Amsterdamse Zuidas. INNSiDE by Melia met maar liefst 328 kamers tijdens het middelpunt van de pandemie. Hoe je op dat moment nieuwe klanten trekt én aan je bindt terwijl je bovendien de enorme financiële verliezen die geleden zijn terug moet verdienen, is zijn verhaal. Hoe loyaliteit daarbij een groot thema is zal Sjoerd ons laten zien.