Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases - 18 januari 2017
Programma van Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases - 18 januari 2017
Op woensdag 18 januari: | |
17:30 - 18:30 | Ontvangst met hapje en drankje |
18:30 - 18:50 | Welkom door PvKO en de avondvoorzitter |
18:50 - 19:15 | ABN AMRO | Goud in de categorie Customer Strategy NCCA Awards 2016 |
19:15 - 19:40 | D-Reizen | Meest klantgerichte bedrijf van 2016 | Customer Centric DNA Awards Door Danja Lekkerkerk |
19:40 - 20:00 | Pauze |
20:00 - 20:25 | Vakmedianet | Winnaar DDMA Customer Data Award 2016 |
20:25 - 20:50 | Caren Bouwmeester, Ahold Delhaize | Manager of the Year 2016 CCMA Awards |
20:50 - 21:00 | Afronding |
21:00 - 22:00 | Borrel |
-
Van 18:50 tot 19:15
ABN AMRO | Goud in de categorie Customer Strategy NCCA Awards 2016
Het Advies & Service Center (ASC) speelt een cruciale rol in de draai die ABN AMRO maakt naar digitaal. Met de strategie "Overal & Altijd" heeft ABN AMRO dit vertaald tot een heldere visie: zijn waar de klant dat wenst. Via de webcam, telefoon, chat, mail of aan tafel. En met Overal & Altijd heeft ABN AMRO een felbegeerde NCCA-award gewonnen voor Customer Strategy. Met ongeveer 1.450 collega's behandelt het ASC ruim 5.000.000 telefoontjes, 500.000 mails en 750.000 webcareberichten per jaar, zowel inbound als uitbound. Daarnaast valt onder het ASC het award-winning Webcare team voor Retail en Kleinbedrijf, dat de social media stromen geweldig bedient.
-
Van 19:15 tot 19:40
D-Reizen | Meest klantgerichte bedrijf van 2016 | Customer Centric DNA Awards
Door Danja LekkerkerkNaast overall winnaar werd D-Reizen ook uitgeroepen als winnaar in de categorie Vakantie. Ruim 12.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn en beoordeelden hen op klantgerichtheid.
-
Van 20:00 tot 20:25
Vakmedianet | Winnaar DDMA Customer Data Award 2016
B2B oriëntatie- en koopprocessen verschuiven voor een groot deel naar online. Uitgever Vakmedianet heeft zich ten doel gesteld deze kennisintensieve (niche) doelgroepen op relevante momenten de voor hen relevante content en oplossingen te bieden. Techniek stelt ons in staat te ‘luisteren’ naar het lees- en koopgedrag van klanten en prospects. Al deze data wordt ingezet om de customer journey van een klant zo optimaal mogelijk te begeleiden met content richting oplossingen van Vakmedianet en adverteerders.
-
Van 20:25 tot 20:50
Caren Bouwmeester, Ahold Delhaize | Manager of the Year 2016 CCMA Awards
In een periode van slechts twee jaar heeft Caren Bouwmeester de klantenservice van Ahold Delhaize letterlijk centraal in de organisatie weten te positioneren. Ze heeft het allerbeste laten zien waar ze vol passie mee bezig is. Haar afdeling neemt binnen Ahold nu een centrale plek in als het bij klantcontact gaat om leren en verbeteren.