Logo

Programma van PvKO Kennissessie: Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG - 7 juni 2016 (Antwerpen- België)

PvKO Kennissessie: Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG - 7 juni 2016 (Antwerpen- België)

Programma van PvKO Kennissessie: Klantgerichte succesverhalen door Robeco, Proximus & DTG - 7 juni 2016 in Antwerpen (België)

Op dinsdag 7 juni:
17:30 - 18:30 Ontvangst met broodjes en drinken
18:30 - 18:45 Welkom en opening door Securex en PvKO
18:45 - 19:20 Robeco: Van telefoon gedreven naar volledig online customer services
19:20 - 19:50 Pauze
19:50 - 20:25 Proximus: Resultaten om trots op te zijn door te sturen op het klachtenproces Door Kris Adriaenssens
20:25 - 21:00 DTG, een bedrijf in transitie
21:00 - 22:00 Afronding en Borrel
  1. Van 18:45 tot 19:20

    Robeco: Van telefoon gedreven naar volledig online customer services

    Robeco heeft de NCCA Customer Service Online Award ontvangen voor de beste case op het gebied van online customer service.
    Van traditioneel telefoon gedreven naar volledig online. Die transformatie onderging de customer service voor particuliere beleggingsklanten van Robeco. In hun digital first-strategie staan gemak en klantbeleving centraal. Vanuit die visie zijn de afdelingen Customer Service, Marketing, IT en Operations intensief gaan samenwerken. In co-creatie met klanten is 80% van de klantprocessen volledig gedigitaliseerd. Maandelijks ‘verscrumt’ Robeco zo’n 10.000 klantsignalen om hun dienstverlening continu te verbeteren. De resultaten zijn opzienbarend. Het aantal calls is fors gedaald. Chat is het best gewaardeerde kanaal. De NPS en CES stijgen fors. En dit alles leidt bovendien tot een sterke groei van het aantal klanten.

  2. Van 19:50 tot 20:25

    Proximus: Resultaten om trots op te zijn door te sturen op het klachtenproces

    Door Kris Adriaenssens

    Eind 2014 is Proximus gestart met het onder de loep nemen van het klachtenproces voor haar zakelijke klanten. Een pilot werd opgezet in het eerste kwartaal van 2015, waar voornamelijk werd gestuurd op processen en medewerkers. Dit zorgde voor veelbelovende resultaten. Evaluatie in juni 2015 leerde Proximus dat de tijd rijp was om het concept uit te breiden naar andere dienstverleningsprocessen. Vanaf oktober 2015 was dat een feit. Vandaag kijken we terug op een verhaal van vallen en opstaan – een leerrijke tocht die ons doet inzien dat wat werkt op kleine schaal, toch nog een extra dimensie nodig heeft om op grotere schaal te doen werken.

  3. Van 20:25 tot 21:00

    DTG, een bedrijf in transitie

    DTG, voorheen bekend als “De Telefoongids & Gouden Gids”, heeft net als veel bedrijven de afgelopen 5 jaar haar markt radicaal zien veranderen. Hierdoor is DTG in een versnelde transformatie terechtgekomen waarbij de omslag gemaakt is van marketingdiensten gebaseerd op printproducten naar een marketing services bedrijf voor het MKB gebaseerd op online, cloud based diensten. Deze omslag is alleen mogelijk door transformatie van het hele bedrijf; de cultuur, het productportfolio, de klantbenadering en het systeem landschap. Centraal in deze transformatie staan de behoeften en wensen van de klant.
    Graag neemt Karin den Ouden, Business Release Manager bij DTG, je mee op hun reis en het pad wat nog voor hen open ligt.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.