Logo

Programma van Wat de consument over klantgerichte organisaties zegt - 22 februari 2016 *extra event*

Wat de consument over klantgerichte organisaties zegt - 22 februari 2016 *extra event*

Programma van Inspiration Wat de consument over klantgerichte organisaties zegt - 22 februari 2016

Op maandag 22 februari:
9:00 - 9:30 Ontvangst met koffie en thee
9:30 - 9:45 Opening en korte introductie van de dag door Maricken Hengeveld, directeur PvKO
9:45 - 10:30 Presentatie Paul Iske over Next Generation Customer en hoe je je als organisatie daarom heen kunt organiseren Door Paul Iske
10:30 - 11:00 Introductie opdracht en groepenformatie
11:00 - 11:45 Groepsopdracht op de huishoudbeurs
11:45 - 12:30 Klantontmoetingen aan statafels
12:30 - 13:30 Lunch en plenaire terugkoppeling
13:30 - 14:00 Wrap up aan de hand van de conclusies

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 245,00

Kosten
Dit event wordt buitenom de reguliere PvKO bijeenkomsten georganiseerd die kosteloos bijgewoond kan worden door PvKO-leden. Desalniettemin krijgen PvKO-leden korting op deelname:

Leden: De toegang voor Leden van PvKO is € 99 excl BTW incl entree Huishoudbeurs en catering.
Niet-Leden betalen € 245,- excl BTW incl entree huishoudbeurs en catering.

Aanmeldingsvoorwaarden
Minimum aantal aanmeldingen: 20. Bij annulering van het programma worden de deelnemers hier uiterlijk 1 februari over geïnformeerd. 

Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Annuleren zonder vervanger
Indien u binnen 48 uur voor aanvang van het programma wilt annuleren en geen vervanger heeft geregeld, brengen wij u het reguliere tarief van € 99,- aan no show kosten in rekening.