
Ronde Tafel Online: De Kracht van Generative AI: Impact op Klantgericht Ondernemen!
Volgens OpenAI CEO Sam Altman is het de missie van het bedrijf om AI-systemen te ontwikkelen die over het algemeen slimmer zijn dan mensen. "Als dit lukt, kan deze technologie ons helpen om de mensheid op te tillen door de overvloed te vergroten en de wereldeconomie een boost te geven." Om vervolgens te benadrukken dat dit ook gepaard zal gaan met "serieus risico van misbruik, drastische ongelukken en sociale disruptie".
Niemand kan er meer omheen. Generative AI is in het centrum van de aandacht en staat hoog op de agenda, waarschijnlijk ook in jouw klantgerichte organisatie.
Waar maak jij je druk over rond de ontwikkelingen van GPT? Wat zijn prioriteiten, kansen en zorgpunten?
In deze online Ronde Tafel gaan we met de PvKO community in gesprek, inventariseren we wat er speelt en discussiëren we over mogelijkheden en bedreigingen.
- Hoe verandert de relatie tussen organisaties en hun klanten en hoe betrek je klanten hierin?
- Wat is het effect op kernwaarden en waardecreatie?
- Welke nieuwe mogelijkheden voor empowerment van klanten zien we?
- Welke kansen zijn er voor het efficiënter organiseren van interne processen?
- Met welke onbedoelde neveneffecten op klantgedrag en ervaring moeten we rekening houden?
Schrijf je in voor deze online ronde tafel, die geleid wordt door Jelte Timmer van Livework Studio. Het wordt een interactive sessie met als doel jou zo veel mogelijk input mee te geven over hoe jeop korte en middellange termijn te verhouden tot deze disruptieve ontwikkeling.