
Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren - 10 september 2015
Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren
Avondvoorzitter Jaap Wilms zal ingaan op trends in klantbeleving, hoe daar met NPS op ingespeeld kan worden, en hoe het succesvolle NPS programma van Nationale-Nederlanden voornamelijk gaat over inspireren, stimuleren, provoceren en creëren door te focussen op menselijk gedrag.
De avond wordt vervolgd met een reeks korte Ignite sessies waar een grote verscheidenheid aan sprekers langs zal komen die uiteenlopende onderwerpen rondom het NPS programma presenteren. De onderwerpen variëren van zeer praktische en alledaagse oplossingen om de stem van de klant te gebruiken, tactische of strategische cases waar feedback ingebed is en de worstelingen om daartoe te komen, tot aan inspirerende en motiverende presentaties.
Doel van de avond is om vanuit een buitengewone en een persoonlijke insteek het publiek tot nadenken, lachen of verwondering aan te zetten waar tijdens de borrel over verder gepraat wordt en hopelijk lang daarna….
Spreker en avondvoorzitter is Jaap Wilms, hoofd Global NPS van NN Group met NPS programma’s voor klanten in 11 landen en verscheidene spin-off eNPS programma’s voor werknemers in verschillende disciplines. Vanuit Expoints spreekt mede-oprichter Marcel Rosbergen over het NPS Dashboard dat samen met en door Nationale-Nederlanden inhouse ontwikkeld is en dat vooroploopt in het innovatief betrekken van medewerkers bij klantfeedback. De Ignite sprekers zullen ter plekke worden geïntroduceerd en variëren van call centre medewerkers tot marketing managers en nog veel meer.