Inspiration CRM Gaming - 17 december 2014
Klantgericht Ondernemen in spelvorm; een zeer interactieve inspiration waarbij kennisoverdracht & fun hand in hand gaan.
Hoe goed ben jij in klantgericht ondernemen? Kom je kennis en vaardigheden toetsen in de business game Klant-erger-je-niet. In deze spelsimulatie is het de doelstelling om je klanten gelukkig te maken en tegelijkertijd ook waarde voor de organisatie te realiseren. Belangrijke principes zoals klantbehoeften, klanttevredenheid, klantloyaliteit en het creëren van klantambassadeurs zijn de rode draad door de game. Spelleiders van de avond Cees van de Zande en Ron Gubbels van CustomerGames verzorgen de intro & game. Kom het samen met de andere deelnemers zelf ervaren op 17 december.
Voor wie
Deze bijeenkomst is geschikt voor iedereen. Of je nu uit b2b, b2c of non-profit komt, je kunt gewoon meedoen en je hoeft je niet voor te bereiden.
Wat haal je eruit?
Dit is een vorm van gamification en daarmee een krachtig leerinstrument. Deze sessie geeft praktische inzichten en effectieve learnings die direct in de praktijk toe te passen zijn.
Belangrijk!
- We beginnen stipt op tijd, dus zorg dat je tijdig aanwezig bent.
- Het aantal deelnemers is beperkt; meld je dus snel aan!
Na afloop van deze interactieve Inspiration heffen we het glas op het afgelopen jaar.