Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?

De uitkomsten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2020 laten zien dat bedrijven en instellingen op dit moment klanten meer dan ooit centraal stellen en hierdoor de klantgedrevenheid in Nederland verder toeneemt. Dat is goed nieuws!

Voor een verdiepingsslag op de onderzoeksresultaten ben je op donderdag 16 juli van 16.00 - 17.15 uur welkom in een Ronde Tafel Online.

Daarin behandelen Blauw Research en PvKO in het eerste half uur de meest opvallende inzichten, zoals:

  • Wat zijn de belangrijkste uitdagingen tijdens de COVID-19 pandemie?
  • Welke sectoren scoren goed?
  • En nog belangrijker: hoe kom je een fase verder op het gebied van klantgedrevenheid in deze bijzondere tijden?

Daarbij geven we natuurlijk een aantal inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Het tweede half uur gaan we aan de hand van prikkelende stellingen met elkaar in gesprek en beantwoorden we je vragen! Bepaal waar jij en je organisatie staan op de klantgedrevenheidsladder en neem inzichten en tips mee op weg naar jouw klantgerichtheids maturity.

Schrijf je in om de volgende stap te zetten richting klantgedreven succes! 

Wees er wel snel bij, want er is maar plek voor 15 deelnemers!

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 16 juli.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet - Leden € 195,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een (online) event kosteloos. 

Deel met anderen