Logo

Over Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19

Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19

Sharing = caring

Luister naar en deel jouw ervaringen, inzichten en zorgen, maar ook kansen, met collega professionals in een virtuele ronde tafel over Klantgericht Ondernemen en COVID-19. Kijk even naar buiten en haal kennis, inspiraties en tips naar binnen.

    • Hoe passen we onze klantgerichte omgeving aan?
    • Welke impact heeft online als substituut voor offline voor jou en je organisatie?
    • Hoe werken we samen?
    • Hoe blijven we relevant voor de klant?
    • Welke (nieuwe) verbindingen worden gemaakt met de klant?
    • Wat gaat goed? Waar twijfel je over?

renate.jpegRenate Weggemans, manager leden van de BOVAG, trapt deze sessie af. Zij brengt wat mooie voorbeelden mee van haar achterban en laat zien hoe BOVAG juist in deze tijden super relevant is voor haar leden. Hierna is er volop ruimte voor jouw vragen, verhalen, ideeën en de discussie over klantgericht ondernemen in COVID-19 tijden en daarna.

Maximaal 15 deelnemers; indien er meer belangstelling is organiseren we een tweede sessie een week later.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 - 15 april.jpg

Prijzen

Deze Ronde Tafel is exclusief voor PvKO leden.