Logo

Over Ronde Tafel: Bot First voor elk bedrijf

Ronde Tafel: Bot First voor elk bedrijf

- Wanneer escaleert de chatbot naar zijn menselijke supervisor?
- Hoe trainen we de bot om steeds beter te worden?
- Wat moeten we doen om de chatbot een stem te geven?

De hype op chatbots zijn we voorbij. We zien nu dat ze waarde kunnen toevoegen voor onze klanten en het bedrijf. Ook de techniek en kennis zijn inmiddels op het niveau om chatbots op de juiste manier in te zetten. Het resultaat? Klanten leiden we naar de juiste persoonlijke informatie en we assisteren hen in transacties. 

Natuurlijk kan de chatbot nog niet alles en we willen ook niet dat deze virtual assistent al het contact volledig uit handen neemt. Daarom is de samenwerking tussen mens en bot van groot belang. Wanneer we dat onder de knie hebben, heeft elk bedrijf een virtuele assistent die klanten op een prettige en persoonlijke manier 24*7 van dienst kan zijn. Medewerkers doen waar ze echt goed in zijn: contact maken waar echt nodig, improviseren en creatieve oplossingen vinden voor de incourante vragen van onze waardevolle klanten. Of kunnen we zelfs die contactmomenten automatiseren?

De host van deze Ronde Tafel is Alexander van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon.

Geïnteresseerd om mee te praten en kennis te delen hoe ver je in een organisatie kunt gaan met het automatiseren van je conversaties? Hartelijk welkom! 

Wees er snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar!

De toegang tot de Ronde Tafel is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO. Ben je (nog) geen lid en heb je interesse, stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kan je een vervanger regelen.