Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?

De voice recognition van de hotelrobot heeft je herkend en het ontvangstscherm heet je welkom. Jouw e-key is geactiveerd. De interactieve mediabox in je kamer heeft je favoriete muziek alvast opgezet en je voorkeurskanalen staan bovenaan. Dankzij VR heeft je kamer een relaxende zeezicht. Je tandenborstel vergeten? Geen probleem! Die print je gewoon uit in je kamer. En voor alle andere vragen is je virtuele persoonlijke assistent beschikbaar.

Data-gedreven service wordt de nieuwe standaard. Niet alleen in de hotelindustrie maar ook bij een organisatie als Holland Casino. Hoe met data een excellente gastbeleving realiseren, van nu en in de toekomst?

Daar kom je in deze sessie, georganiseerd in samenwerking met DDMA, alles over te weten! 

Sprekers

Reinier Bunnik | General Manager | Zoku
Zijn medewerkers noemen hem een ‘ster in data-driven’. Als GM initieert hij tal van ‘datamanagement’ projecten die tot guest delight moeten leiden. Data-driven productinnovatie voor prototyping van de optimale gastverblijven en public space; data-driven operations voor optimaal onderhoud van faciliteiten; data-driven customer insights en biometrische data, die Zoku in staat stellen de hotelgast op verschillende touchpoints te verrassen en te plezieren. Reinier laat ook zien waar je vooral niet moet doorslaan. Gastvrijheid is ook het respecteren dat de gast ook ‘vergeten’ wil worden en het zich realiseren dat de gastbehoefte in verschillende situaties totaal anders kan zijn. En hoe zorgen we ervoordat we ondanks het digitaliseren van vele contactmomenten de human touch de voor de hotellerie zo belangrijke rol kan blijven spelen.

Jurgen Hofstede | HR Analytics - Consultant | Holland Casino
Niet eerder werden ervaringen van zowel gasten als medewerkers van Holland Casino met elkaar verbonden. Kwalitatieve insights in de klantreis en kwantitatieve analyses van miljoenen datapunten hebben geleid tot een statistische analyse waarin kansberekening is omgezet in keiharde feiten. Feiten die Holland Casino hebben geholpen om concreet te sturen op zowel CX als EX.

Arjen van Hijum – CEO | Store Support 
Arjen en Jurgen zullen in een duopresentatie de case van Holland Casino toelichten.  


We hebben nog een interessante case in de pijplijn. Hierover snel meer.

Register

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 x 212.jpg

Prices

Ticket type Price
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Share with others