Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie Marketing Automation: met kleine stappen kun je ver komen + ALV

Inspiratiesessie Marketing Automation: met kleine stappen kun je ver komen + ALV

Over de sprekers

  1. Alex Ballering

    Alex Ballering

    Alex Ballering is een leider op het gebied van CRM, marketing automation en performance marketing. Met bijna 20 jaar ervaring op het gebied van product- en online marketing, leidt hij nu de marketing intelligence, automation en CRM activiteiten bij Brocacef en BENU. Brocacef is marktleider in Nederland op het gebied van farmaceutische dienstverlening in de zakelijke zorgmarkt, BENU Apotheken is de grootste apotheekketen in Nederland. Voorheen was Alex wereldwijd verantwoordelijk voor lead management, online customer engagement and insights bij NXP Semiconductors. Vanuit die rol leidde Alex het team dat het marketing automation platform ontwikkelt, de processen er omheen, en de klant- of segment gerichte engagement en conversie programma’s. Alex is een veelgevraagd spreker op (internationale) marketing congressen.
  2. Coen Wiers

    Coen Wiers

    16 jaar geleden startte het digital marketing avontuur van Coen Wiers. Vanuit zijn eigen bedrijf en later verschillende werkgevers (o.a. Johnson & Johnson, TIAS en Rabobank) ontwikkelde hij een brede ervaring in marketing en innovatie. Zijn persoonlijke drive hierin is dat wij als markteers het onze klanten en bedrijven verplicht zijn de best mogelijk ervaring te bieden. Technische innovatie is hierin een rode draad. De laatste vijf jaar heeft hij zich bij de Rabobank ingezet voor de digitale transformatie van de marketing afdeling. Waarbij hij zich nu richt op de automatisering van marketing ten behoeve van de relevantie in de customer journey. Zo is hij betrokken bij de introductie van machine learning in marketing en de ontwikkeling van de martech stack.
  3. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  4. Ruud de Bruijn

    Ruud de Bruijn

    Ruud is een resultaatgerichte en analytische denker en doener met meer dan 20 jaar ervaring in marketing intelligence en database analyse vraagstukken. Deze ervaring heeft hij opgedaan bij A-merken in de financiële dienstverlening, retail, telecom en energy. Hij is een bruggenbouwer tussen de business kant (Marketing) en de gegevens (data-)kant (IT). Ruud staat bekend om zijn pragmatische manier van vertalen van concept naar toepasbaarheid voor de business zodat oplossingen daadwerkelijk werken waar ze voor bedoeld zijn. Hij is sinds 2016 werkzaam als Managing Partner bij K2 Marketing en heeft zich de afgelopen jaren bezig gehouden met Marketing Automation vraagstukken.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos.