Sitemap

Platform voor Klantgericht Ondernemen, dé community voor professionals en bedrijven die de klant centraal stellen.

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
mrt
21
Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt
apr
11
Ronde Tafel: Agile doen of Agile zijn?

Bekijk alle events

Als Klant Ervarings Manager zijn de bijeenkomsten van PvKO zeer interessant. We zijn continue op zoek hoe we het beter kunnen doen voor onze klanten maar ook voor onze interne klanten. De bijeenkomsten van PvKO zijn vooral inspirerend en brengen je in contact met collega’s uit het vakgebied. Voor mij is een bijeenkomst van PvKO geslaagd als het je aan het denken zet en je met nieuwe ideeën terug gaat naar de organisatie.
- Patricia van Eck- Leenen, Klant Ervarings Manager, Aegon
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer
  1. Recensie Digital Marketing Pinball

    Met het boek (De 5 groeidrivers van) Digital Marketing Pinball van Daniël Markus ga je zeker weten binnen 8 uur een nieuwe online marketing topscore behalen. Markus heeft een ...

    Lees verder of reageer
  2. Doe mee aan het allereerst Field Service onderzoek in Nederland

    Dit is het allereerste onderzoek naar Field Service in Nederland. De vragenlijst is opgesteld door KIRC in samenwerking met het Platform voor Klantgericht Ondernemen. In dit onderzoek staat ...

    Lees verder of reageer
  3. Hogeschool Inholland zoekt Lector Authentic Leadership & Lector Design Thinking

    Hogeschool Inholland zoekt voor het onderzoek in het domein ‘Creative Business’ een lector Authentic Leadership die het onderzoek gaat uitbouwen op het terrein van de persoonlijke ...

    Lees verder of reageer
  4. Nieuw lid CRISP klantgeluk stelt zich voor

    CRISP klantgeluk brengt de klantbeleving kraakhelder in beeld. De meest succesvolle organisaties weten precies welke behoeften hun cliënten hebben. Zij zijn daarachter gekomen door ...

    Lees verder of reageer
  5. Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet?

    Een tevreden medewerker is een tevreden klant. Of toch niet? 21 maart duikt PvKO met haar leden in de kracht van de medewerker, tijdens de inspiratiesessie ‘Cultuur als drijvende kracht voor...

    Lees verder of reageer
  6. Terugblik PvKO Inspiratiesessie VOICE bots…. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

    De verwachtingen als klant zijn torenhoog. Eén verkeerd antwoord kan misschien nog. Word je nogmaals verkeerd begrepen door de chatbot, loopt je frustratie gelijk hoog op. Gaat de voicebot ...

    Lees verder of reageer