PvKO is een community van klantgerichtheidsprofessionals.
Het kloppend hart van de vereniging wordt gevormd door het bestuur, de directie en het uitvoerend team. Zij staan voor de missie: Nederland top klantgericht maken. Bovendien zetten zij zich ervoor in dat PvKO waardevol, relevant, inspirerend en verbindend blijft voor leden. Gevraagd en ongevraagd advies ontvangen ze van de Raad van Advies, die bestaat uit toegewijde CX-leiders, business strategen en wetenschappers.
Kernleden zetten zich in voor specifieke domeinen waar hun passie en energie ligt.
De kerngroep Ontmoeten is een belangrijke sparringpartner bij het organiseren van kwalitatieve en krachtige bijeenkomsten, die mensen inspireren en concrete tips en learnings opleveren.
De kerngroep Ontwikkelen heeft aandacht voor de verbinding tussen educatie en praktijk van klantgerichtheid.
Ook spontane medewerking in thema-teams komt regelmatig voor. Hier brengen leden hun specifieke expertise, netwerk en ervaring in voor een of meer Inspiratiesessies en/of Ronde Tafels rond een bepaald onderwerp.
Zo werken we aan een betrokken en levendige community. Ontmoet de mensen van de PvKO op een van de bijeenkomsten. Bekijk de komende events en meld je aan.
Heb je zelf interesse een actieve bijdrage te leveren binnen de PvKO community, neem dan contact op met Karoline Wiegerink via karoline.wiegerink@pvko.nl.