Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recenseren Managementboeken


PvKO heeft een samenwerking met Managementboek.nl om actuele boeken, passend binnen het thema klantgericht ondernemen, te recenseren. Door leden, voor leden en Managementboek.nl.

Ben je lid van PvKO en wil je kosteloos een boek ontvangen en een recensie schrijven? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl

Voor onderstaande boeken zoeken we nog recensenten:

Eén fan per dag. Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?
door Jos Burgers

Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is. In dit boek laat bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden beschrijft hij hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

Handboek E- commerce, E-business 2020, machine learning en meer conversie in de klantreis
door Patrick Petersen

In het 'Handboek E-commerce' wordt de lezer - via de noodzakelijke transitie van de E-business-meegenomen in de moderne vormen van doelgerichte E-commerce. In de transitie naar E-commerce 4.0 is niet alleen de Customer Journey Mapping door de wirwar van verkoopkanalen belangrijker dan ooit.