Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuw lid Quality Support stelt zich voor

Quality_Support_2010 nieuw transparant 380x270.pngdonderdag 03 maart 2016

Quality Support is specialist in het meten en verbeteren van klantcontact. Dit doen we op alle kanalen (telefoon, e-mail, social media, chat en face-to-face). Wij bestaan inmiddels 24 jaar en hebben ons ontwikkeld van 'meetbureau in telefonie' naar wat we nu zijn. De kracht zit in de combinatie van meten en verbeteren en opnieuw meten enz. We zijn werkzaam in alle branches. Wat betreft verbeteren werken we in onze trajecten graag met business games, een hele effectieve en interactieve wijze van leren. Onze mensen werken met passie voor klantcontact!

Waarom lid van PvKO?
Wij zijn lid geworden van PvKO omdat ook wij dagelijks bezig zijn met het verbeteren van klantcontact en organisaties inzicht geven in hoe hun klanten het contact ervaren. Deze bewustwording en verbeteringen gaan leiden tot meer positievere klantervaringen. Bij PvKO verwachten we onze kennis met anderen te kunnen delen en zelf nieuwe denkwijzen te ontmoeten. Wij kijken uit naar mooie en betekenisvolle ontmoetingen!

Ron Gubbels, Partner bij Quality Support

Labels

« Terug

Reacties op 'Nieuw lid Quality Support stelt zich voor'

Jan-Willem de Vries
Geplaatst op: 30-03-2016 08:56
Hi Ron en Jos,

Wat ontzettend leuk dat jullie nu ook deel uitmaken van het PvkO. Nogmaals dank voor de wederom inpsirerende "Customer Games" sessie van gisteren!

Tot snel
Jan-Willem

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.