Uitkomsten onderzoek Artificial Intelligence
donderdag 23 november 2017 13:02
Voor slechts 20% van de klantgerichtheidsprofessionals is Artificial Intelligence (AI) een strategisch speerpunt!
20% vindt ook dat een focus op AI nodig is om te overleven
AI is vooral bekend voor toepassing in chatbots en andere automatische communicatie…
.. dat zijn enkele uitkomsten van een onderzoek van PvKO in samenwerking met Stichting KIRC…
Download HIER het hele onderzoek over Artificiële Intelligentie.
Lees HIER meer over de Strategic Decision Monitor van Stichting KIRC en doe HIER mee aan het onderzoek van de maand november over het ‘Meten van Klantbeleving’
Archief > 2017 > november
- 30-11-2017 30-11-2017 13:25 - Doe mee met het onderzoek "Meten van klantbeleving"
- 28-11-2017 28-11-2017 11:14 - Terugblik Inspiratiesessie België: De Human to Human factor maakt het verschil
- 23-11-2017 23-11-2017 13:02 - Uitkomsten onderzoek Artificial Intelligence
- 15-11-2017 15-11-2017 16:52 - Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
- 10-11-2017 10-11-2017 15:16 - Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN
- 06-11-2017 06-11-2017 09:30 - Speciaal voor PvKO-leden beschikbaar: CRM casus op het gebied van klantgericht ondernemen en update lesmateriaal
- 01-11-2017 01-11-2017 11:30 - Flavour: "Bedankt deelnemers voor succesvolle Inspiratiesessie Gamification"
Reacties op 'Uitkomsten onderzoek Artificial Intelligence'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.