Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
woensdag 15 november 2017 16:52
Op dinsdagavond 14 november 2017 woonden ruim 100 bezoekers de Inspiratiesessie Artificial Intelligence bij Aegon in Den Haag bij. In keynotes en breakoutsessies kregen de deelnemers een kijkje in de keuken van het AI-team van Aegon, een visie op Speech Analytics door Teleperformance en een kennismaking met de ServiceHighway van Service Heroes.
Presentaties keynote sprekers
-
Artificial Intelligence bij Aegon
Alexander Van den Wall Bake | Operational Excellence Manager | Aegon - Speech Analytics
Marco Stolk | Quality Coordinator | Teleperformance -
Agile Enterprise proces optimisation…
The process is leading and IT facilitating
Reinoud Voorbraak | Founder | Service Heroes
Presentaties breakout sessis
- Speech Analytics
Paul Joustra | Teleperformance - Ethics in data
Pieter Schoustra - Artificial Intelligence voor nitwits
Jurrin Pijnenburg | Service Heroes
Foto - impressie
Meer foto's zijn terug te vinden op onze Facebookpagina!
Archief > 2017 > november
- 30-11-2017 30-11-2017 13:25 - Doe mee met het onderzoek "Meten van klantbeleving"
- 28-11-2017 28-11-2017 11:14 - Terugblik Inspiratiesessie België: De Human to Human factor maakt het verschil
- 23-11-2017 23-11-2017 13:02 - Uitkomsten onderzoek Artificial Intelligence
- 15-11-2017 15-11-2017 16:52 - Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
- 10-11-2017 10-11-2017 15:16 - Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN
- 06-11-2017 06-11-2017 09:30 - Speciaal voor PvKO-leden beschikbaar: CRM casus op het gebied van klantgericht ondernemen en update lesmateriaal
- 01-11-2017 01-11-2017 11:30 - Flavour: "Bedankt deelnemers voor succesvolle Inspiratiesessie Gamification"