Logo

Wat leden zeggen

PVKO biedt mij een platform om te leren van andere bedrijven en te connecten met CX-genoten. Door deel te nemen aan de sessies maak ik bewust ‘ruimte’ om inspiratie op te doen en even los te komen van de gebaande CX-paden. De bijeenkomsten geven mij inspiratie en vaak een nieuwe/andere blik op CX uitdagingen. Daarnaast biedt dit platform voor mij een graadmeter waar andere bedrijven staan en leer ik van CX-collega’s bij andere grote organisaties. Naast het opdoen van kennis zijn de bijeenkomsten ook altijd gezellig en is het fijn om in contact te zijn met soortgenoten waarbij een ‘groot klanthart’ onze gemeenschappelijke deler is.
- Ilse de Groot, Customer Experience Manager, TUI Nederland
Klantgerichtheid, ook wel mensgerichtheid zit nog lang niet in de vezels van iedere organisatie. We zeggen het wel, maar doen we het ook? Voelen jouw partners, medewerkers en klanten zich écht welkom gedurende hun hele belevingsreis? Bij PvKO hoor je de échte verhalen en inspireren de leden elkaar met hun successen en ook met de hobbels die ze onderweg tegen zijn gekomen. In het kernteam sparren we over de inhoud en zeker ook over de vorm van de bijeenkomsten, we zorgen ervoor dat het nooit saai is! Er is een mooie mix van inspiratie, kennis en netwerken. Voor mij is PvKO heel waardevol!
- Monique van den Heuvel, directeur, echt waarmaken
Hoe doe je dat ‘klantgericht ondernemen’ in een grote organisatie als Achmea? Het PvKO biedt ons inspiratie en een plek om te delen wat we bij Interpolis op het gebied van CX en EX doen. Leren van andere ‘corporates’ en juist ook vanuit MKB en hele andere branches hoe zij klant- en medewerkerbeleving verbeteren en vernieuwen. En niet te vergeten verbinding met vakgenoten op een ontspannen manier. Dat geeft ruimte om ook je persoonlijke worstelingen en successen te bespreken. Het PvKO is voor mij een bron van inspiratie en kennis in een open en warm netwerk.
- Judy Wisselaar, Customer Experience Manager, Interpolis
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Royal Schiphol Group en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Service owner Passenger Experience, Royal Schiphol Group
Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, CX Unraveled
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Executive Accountmanager & MT-Lid, PROFI-SEC Security & Crowdmanagement
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers