Draag bij aan een Klantgerichter Nederland

Sitemap

Platform voor Klantgericht Ondernemen

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is de vereniging die richting geeft aan bedrijven die antwoord willen blijven geven op de veranderende vraag en behoefte van de klant. Hierbij wordt geen onderscheid gemaakt tussen b2b en b2c en via welk communicatiekanaal dit plaatsvindt.
PvKO treedt op als onafhankelijk kennisplatform en faciliteert een hoogwaardig netwerk voor marketeers, strategen, managers, onderzoekers en docenten die bijdragen aan de professionalisering van de klantgerichtheid van organisaties.

Wat verstaan wij onder CRM?

CRM (Customer Relationship Management) is een bedrijfsstrategie die erop gericht is de balans tussen ‘de waarde voor de klant’ en de ‘waarde van de klant’ te realiseren, wat leidt tot een duurzaam bedrijfsresultaat. Het is een continu, systematische en organisatie-omvattende activiteit waarbij ICT een ondersteunende rol speelt.

Wat PvKO kan betekenen voor jouw organisatie?

Events voor leden

Hier is een overzicht te vinden van alle komende events die PvKO voor haar leden organiseert.

Nog geen lid?

Wilt u uw steentje bijdragen aan een klantgerichter Nederland? Word dan lid en participeer in de verdere professionalisering van de klantgerichtheid van organisaties.