Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recensies Managementboek.nl

Passend binnen het thema klantgericht ondernemen kunnen leden van PvKO actuele boeken van Managementboek.nl recenseren.

                                       

Wist u dat leden van PvKO geen verzendkosten betalen bij het bestellen van een boek op Managementboek.nl? Gebruik hiervoor deze  link: www.managementboek.nl/?affiliate=3372

Recensies Managementboeken

Recensie Klantsignaalmanagement

Klantsignaalmanagement 380 x 270 .jpg Wanneer een bedrijf contact heeft met klanten –op welke manier dan ook, kunnen daar signalen uitkomen. Zowel positief, als negatief. Een klantsignaal is dan ook een onderdeel van de klantbeleving.... lees verder

Recensie Creating Value with Big Data Analytics

Managementboek Creating value with big data 380.jpg Bedrijven realiseren zich dat zij slimmer met de enorm toegenomen hoeveelheid data om moeten gaan, willen zij nog voldoende klant- en bedrijfswaarde kunnen creëren. Met Creating Value with Big ... lees verder

Recensie KPI’s die wel werken

KPI's die wel werken 380x270.jpg Wie de prestaties van een onderneming wil meten, kan dat bijna niet anders dan via KPI's: Kritische Prestatie Indicatoren. Een gekwantificeerde set van indicatoren, die voornamelijk bedoeld zijn ... lees verder

Recensie Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Service design for Business 380 x 270.png Service Design for Business is het tweede boek van Ben Reason en Lavrans Løvlie, oprichters van Livework. In het schrijven van dit boek worden ze vergezeld door Melvin Brand Flu, de Director of ... lees verder

Recensie Agile Marketing - Sneller innoveren en duurzamer concurreren als groeistrategie

Agile marketing 380 x 270.jpg De principes van Agile (wendbaar, flexibel) zijn volledig geaccepteerd in de wereld van software ontwikkeling. En die beweging zet zich nu heel snel door naar andere vakgebieden. Het boek ‘Agile ... lees verder

Archief

Archief > 2017

Geen berichten gevonden