Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Recensies Managementboek.nl

Passend binnen het thema klantgericht ondernemen kunnen leden van PvKO actuele boeken van Managementboek.nl recenseren.

                                       

Wist u dat leden van PvKO geen verzendkosten betalen bij het bestellen van een boek op Managementboek.nl? Gebruik hiervoor deze  link: www.managementboek.nl/?affiliate=3372

Recensies Managementboeken

Recensie Zo simpel is marketing

Zo simpel is marketing 380x 270.jpg Een goed idee voor een product of dienst is een mooi begin. Maar om het vervolgens succesvol in de markt te zetten, is vaak een hele uitdaging. Sanne Cramer –Social Sanne – heeft een praktisch ... lees verder

Recensie Chief Customer Officer 2.0

Chief Customer Officer 2.0 370x280.jpg Customer Experience is een vakgebied dat de laatste jaren enorm aan belangstelling gewonnen heeft. Toch blijft het in organisaties lastig om de gewenste klantbeleving in het gehele bedrijf te ... lees verder

Recensie Klantsignaalmanagement

Klantsignaalmanagement 380 x 270 .jpg Wanneer een bedrijf contact heeft met klanten –op welke manier dan ook, kunnen daar signalen uitkomen. Zowel positief, als negatief. Een klantsignaal is dan ook een onderdeel van de klantbeleving.... lees verder

Recensie Creating Value with Big Data Analytics

Managementboek Creating value with big data 380.jpg Bedrijven realiseren zich dat zij slimmer met de enorm toegenomen hoeveelheid data om moeten gaan, willen zij nog voldoende klant- en bedrijfswaarde kunnen creëren. Met Creating Value with Big ... lees verder

Recensie KPI’s die wel werken

KPI's die wel werken 380x270.jpg Wie de prestaties van een onderneming wil meten, kan dat bijna niet anders dan via KPI's: Kritische Prestatie Indicatoren. Een gekwantificeerde set van indicatoren, die voornamelijk bedoeld zijn ... lees verder

Archief