Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Events

Maandelijks organiseert PvKO verschillende soorten events voor haar leden en niet-leden. Deze events zijn meestal gratis voor leden. Niet leden betalen een kleine bijdrage.

Inspirations worden gekenmerkt door uitwisseling van kennis en ervaring tussen de deelnemers, waarbij aanwezigen vernieuwende inzichten opdoen.

Bij een Kennissessie brengt een bedrijf (lid) een case of vraagstelling in. De aanwezigen geven hun meningen over de vraag en bieden het betreffende bedrijf nieuwe inzichten en toepasbare ideeën op basis van hun kennis en ervaring. 

Mastersessies zijn opgezet om kennis en informatie beschikbaar te stellen die studenten aan de hand van onderzoek hebben verkregen.

Topics die rondom klantgericht ondernemen en CRM op directieniveau spelen worden tijdens de Boardroomsessies met directieleden afkomstig van diverse bedrijven, in een open en ontspannen sfeer besproken.

Kosteloos kennismaken

Naast onze eigen events verbinden wij onze naam als branchepartner aan evenementen van andere organisaties, Partner Events, indien deze raakvlakken hebben met het thema 'klantgericht ondernemen'.

Agenda

Suggesties voor onderwerpen, sprekers of zelf participeren in een van de kerndomeinen? Neem contact op met het projectbureau >

Onderstaande data en onderwerpen zijn onder voorbehoud

  1. sep 10

    Kennissessie Het NPS denken van Nationale-Nederlanden; over inspireren en creëren - 10 september 2015

    Den Haag

    Trends in klantbeleving, NPS (Net Promoter Score), Ignite sessies en het NPS dashboard.

  2. sep 15

    Masterclass Klantgerichte organisatie & positieve bedrijfsresultaten - 15 september 2015

    Leusden

    Dr. Janny Hoekstra en Prof. dr. Ed Peelen presenteren het meetinstrument dat PvKO samen met de Rijksuniversiteit Groningen en Cmotions heeft ontwikkeld.
    Tevens een case van Unilever a.d.h.v. de benchmark drivers en een interactieve workshop Engagement.

  3. okt 14

    PvKO Mastersessie Humanizing Brands - 14 oktober 2015

    SCHIPHOL

    Het nieuwe merk denken heeft impact op hoe klantcontact plaatsvindt in de directe kanalen ondersteund door CRM systemen en hoe het Customer Experience denken zich ontwikkelt.

  4. nov 24

    Kennissessie - 24 november 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

  5. dec 16

    Inspiration - 16 december 2015

    Programma en nadere omschrijving volgen t.z.t.

Locatie ter beschikking stellen of event initiëren?

Met een bedrijfslidmaatschap heb je ook de mogelijkheid om een Kennissessie te organiseren of een Inspiration te hosten op de eigen locatie. Kijk hier voor alle voordelen van een lidmaatschap bij PvKO.