Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Ronde Tafel sessies

Een specifiek onderwerp bespreken met vakgenoten (gebruikers) in een klein gezelschap? Van elkaars inzichten en ervaringen leren in een open setting zonder tussenkomst van commerciële partijen? Ook in deze vorm faciliteert PvKO kennisverrijking. Hoe ziet zo’n Ronde Tafel eruit?

  • Interessant, inhoudelijk onderwerp, dat past binnen klantgericht ondernemen
  • Max 10 personen, in principe uitsluitend vanuit de gebruikerskant
  • Max 3 uur, start om 9 uur of 14 uur
  • Te gast bij een gebruiker, nooit bij een leverancier. Gebruiker verzorgt en bekostigt locatie en catering
  • PvKO zorgt voor uitnodigingen traject, coördinatie en een kort verslag dat alleen na toestemming van alle betrokkenen gepubliceerd zal worden
  • PvKO zorgt samen met de gastheer voor een inhoudelijk sterke moderator van de Ronde Tafel. De moderator mag in geen geval een commercieel belang hebben
  • Setting: interactief, informeel, presentaties dienen uitsluitend als leidraad danwel als achtergrondinformatie voor het delen van de learnings en de interactie.

Indien de behoefte er is, hoeft een rondetafel rondom een bepaald topic niet eenmalig te zijn en kan de Ronde Tafel met dezelfde deelnemers op een later moment voortgezet worden om de ervaringen sindsdien met elkaar te bespreken. Geïnteresseerd om een rondetafel te organiseren? Neem dan contact op met Steyn Elshout (bestuurslid) steyn.elshout@pvko.nl

De eerstkomende Ronde Tafels die nu op de agenda staan, zijn:

30 maart - Ronde Tafel Machine Learning