Logo

Platform voor Klantgericht Ondernemen lanceert online kennisplatform

GITP20120606PKO358.jpgmaandag 24 juni 2013 10:40

Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) heeft woensdag 26 juni 2013 het online kennisplatform gelanceerd en gepresenteerd aan de leden. Met het kennisplatform kan nu ook online kennis gedeeld en verrijkt worden rondom Klantgericht Ondernemen en CRM. De 75 deelnemers aan de Inspiration die ditmaal in Arnhem plaatsvond, hebben de primeur gekregen van de livegang van het online platform.

Met het online platform wil PvKO zijn leden nog meer waarde bieden door kennis te delen en de onderlinge interactie te bevorderen. Iedere maand komen er gemiddeld 80 bezoekers naar de offline bijeenkomsten die PvKO voor en samen met zijn leden organiseert. PvKO is een vereniging die voor een groot deel uit betrokken en actieve leden bestaat en samen met de organisatie het platform maken. Ook het online platform is samen met een aantal leden geco-creëerd. ‘Het kennisplatform is een mooie basis om nu ook online kennisdeling en -verrijking te bevorderen en hiermee een grotere doelgroep te bereiken en invloed uit te kunnen oefenen. Het draagt bij aan onze maatschappelijke missie om Nederland klantgerichter te maken.’, aldus Maricken Hengeveld, directeur a.i. PvKO.

Klant centraal heeft hoogste prioriteit 

Dat het stellen van de klant centraal een hot topic is, wordt bewezen door het Marketingtrendonderzoek dat Berenschot onder 350 marketeers hield: 48% van de ondervraagde marketingmanagers en adviseurs noemt het centraal stellen van de klant de belangrijkste opgave in 2013. Dit onderzoek wordt door PvKO op het online kennisportaal gepubliceerd zodat de aangesloten CRM professionals hier verder over kunnen discussiëren.

Over Platform voor Klantgericht Ondernemen

Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn rond 175 waaronder beursgenoteerde bedrijven lid. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn o.a. de maandelijkse Inspirations, Kennissessies en het online kennisplatform waar actuele informatie over CRM en Klantgericht Ondernemen wordt ontsloten en verreikt. Het platform levert ook bijdragen aan De BNR Klantenshow, een wekelijks radioprogramma gewijd aan klantgericht ondernemen en werkt samen met een aantal opleidingsinstituten en brancheverenigingen om Nederland klantgerichter te maken. www.pvko.nl

Over Procurios

Procurios bouwt sinds 5 december 2001 aan innovatieve webapplicaties en heeft een eigen webplatform ontwikkeld. Dit platform biedt geïntegreerde functionaliteit voor onder andere content management (CMS) en CRM. Procurios is bekend in de wereld van verenigingen en ledenorganisaties. Met haar platform biedt Procurios klanten dé centrale plaats voor het beheer van alle soorten informatie; zowel het bestuur, het verenigingsbureau als leden hebben daar hun voordeel bij. Klanten zijn onder andere Vereniging van Keurslagers, ChristenUnie, Logeion, RECRON, VODN en Evangelische Alliantie. Het team van Procurios bestaat uit 28 enthousiaste professionals die dagelijks voor de klant klaar staan. www.procurios.nl

« Terug

Reacties op 'Platform voor Klantgericht Ondernemen lanceert online kennisplatform'

  1. Peter Joziasse 01-07-2013 14:02
    Complimenten aan het co-creatieteam van PvKO. Hopelijk kunnen we veel kennis gaan delen met elkaar. Zegt het voort!

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.