Draag bij aan een klantgerichter Nederland

Sitemap

Inspiratiesessie Maak het verschil met gastvrijheid

MAAK HET VERSCHIL MET GASTVRIJHEID!

                                    

Gastvrijheid als inspiratiebron! De kunst iemand een oprecht gevoel van welkom te geven! Het bijdragen aan een excellente klantbeleving … verwachtingen overtreffen, je gezien en gehoord voelen, aandacht krijgen, verrast en verwonderd worden! En je hierin realiseren dat het vaak de ‘human touch’ is die het verschil maakt: mens- en emotiegerichtheid, hartelijkheid, aandacht… het hospitality hart.

De inspiratie is ook dat gastvrijheid loont en zich aantoonbaar vertaalt in verbinding en verbondenheid, welzijn, aanraden. En niet in de laatste plaats: gastvrije ontmoetingen met een glimlach maken het werk toch vele male leuker!

Welkom in de wereld van gastvrijheid! De hotellerie wijst het goede voorbeeld. We nemen je mee naar hoe Hilton gastvrijheid tot perfectie brengt, elke dag weer en hoe Zoku met een totaal nieuw gastvrijheidsconcept de gasten zich thuis laat voelen. We nemen je ook mee naar de kern, de basis van hospitality en laten zien hoe gastvrijheid pur sang waarde kan toevoegen in de zorgomgeving.

DE SPREKERS LINE - UP

Sjoerd Sybesma | general manager Hilton The Hague
Hilton staat voor gastvrijheid tot in de perfectie, excellent gastheerschap tot in het laatste detail! Een gastbeleving die op iedere touchpoint perfect moet kloppen; van de allereerste indruk, als de gast uit de taxi stapt, tot het uitzwaaien bij vertrek. En de lat ligt hoog: meer dan 65 % van de gasten moet hospitality als 9 of 10 ervaren. Een ieder contactmoment telt. Hoe zorgen ze bij Hilton ervoor dat elke persoonlijke ontmoeting het verschil maakt?

Hans Meyer | co-founder & managing director Zoku Amsterdam
Zoku, een bruisende omgeving voor Global Nomads, een hospitality concept dat zijn weerga niet kent. Een plek waar internationale zakenreizigers comfortabel wonen, ontspannen en andere mensen ontmoeten. Het ‘hotel’ opnieuw uitgevonden als een plek waar mensen met elkaar verbinden onder één dak, waar gasten mixen met open minded locals, het sociale netwerk uitbreiden en de horizon verbreden. En hoe krijgen de Zoku mensen dit voor elkaar? Hoe zien deze top gastheren en gastvrouwen uit?

Femke Lans | oprichter Dear Customer
Femke haalt haar inspiratie voor de hospitality uit de zorg in de laatste fase van ons leven. De dood als inspiratiebron voor hospitality - waar gaat gastvrijheid in wezen over? Als alles wegvalt, wat is de kern? Ze werkt zelf bij een Hospice, volgde een opleiding bij het Zen Hospice van BJ Miller in San Francisco en werkt aan een innoverend project voor een woningcorporatie in de zorg. Wat vinden mensen dan belangrijk? Hoe kan je nog van waarde zijn en wat kunnen we daaruit leren over de hospitality tijdens de rest van ons leven?

Monique van den Heuvel | eigenaar Echt Waarmaken
Monique neemt je mee door de avond, brengt verbinding aan, leidt de paneldiscussie en brengt jouw vragen dicht bij de sprekers. Monique heeft gastvrijheid door haar aderen stromen! Met haar ervaring in de (internationale) hotellerie en als opleider en trainer op Hotelschool The Hague brengt zij organisaties verder bij het ontwikkelen van een hospitality mentality.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft uw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is uw eerste bezoek aan een event kosteloos. 
Het kosteloos kennismaken geldt niet voor bedrijven die technische oplossingen of dienstverlening rondom CRM en Klantgericht Ondernemen aanbieden.

Deel met anderen