Logo

Recensies Managementboek.nl

Passend binnen het thema klantgericht ondernemen kunnen leden van PvKO actuele boeken van Managementboek.nl recenseren.

Ook een recensie schrijven?

Recensies Managementboeken

Recensie: De AI-revolutie - ‘Aanrader voor wie meer wil weten over AI’

images (6).png AI is hot en het is overal, ook waar we het niet altijd doorhebben. Maarten Sukel heeft een zeer lezenswaardig boek geschreven waarin in hoog tempo vele toepassingen en ontwikkelingen op het ... lees verder

Recensie Handboek Strategische B2B-Marketing - Waardeproposities ontwikkelen voor je klanten

Schermafbeelding 2023-02-03 om 11.29.16.png Het is steeds moeilijker om je te onderscheiden op producten alleen. Product/service combinaties en totaaloplossingen zijn voorbeelden van waardeproposities die klanten sterker binden en de druk ... lees verder

Recensie Domme vragen bestaan wel - ‘Boordevol tips en technieken’

Schermafbeelding 2022-09-29 om 20.47.57.png Al wordt het ons vanaf kleins af aan misschien anders verteld, domme vragen bestaan wel degelijk. En na het lezen van ‘Domme vragen bestaan wel’ van Rik Moons hoor je ze (helaas) steeds meer. Met enige regelmaat in onze dagelijkse gesprekken, maar ook in onze professionele gesprekken zoals interviews en sollicitatiegesprekken. lees verder

Recensie Social Service Design

boekrecensie.png Social Service Design- ‘Geeft inzicht in hoe er kan worden gewerkt’. Boudewijn Bugter, auteur van ‘Social Service Design - Anders kijken, denken en werken in publieke dienstverlening’– maakt zich zorgen. Het broeit en borrelt immers in de samenleving – huisvesting, armoede, sociale verhoudingen, democratie en uiteraard de klimaatcrisis. lees verder

Recensie Nudging & Overtuigen - 'Zeer sprekend boekwerk'

nudging-920x960.jpeg Dat gedragsverandering bij klanten, medewerkers en andere mensen in de praktijk brengen helemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn, blijkt wel uit het nieuwe boek Nudging & Overtuigen van Reinout van Zandycke en Ciska Wybo. lees verder