Logo

PvKO en MarketingTribune werken samen aan een klantgericht Nederland

Persbericht PvKO-MarketingTribune.pngvrijdag 24 januari 2014

Amsterdam, 24 januari 2014
PvKO brengt veel kennis en een groot, enthousiast netwerk in op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM. Deze kennis zal MarketingTribune onder de aandacht brengen van een brede doelgroep van marketingexperts. Met deze samenwerking wil MarketingTribune het belang van het centraal stellen van de klant onderstrepen bij marketingprofessionals. Door de samenwerking wordt PvKO geholpen bij het invullen van zijn maatschappelijke missie om Nederland klantgerichter te maken.

“De onderwerpen die MarketingTribune behandelt, staan allemaal in dienst van de vraag hoe een organisatie waarde kan creëren voor de klant en hoe de klant waarde creëert voor de organisatie. PvKO is van mening dat een goede balans hiertussen een organisatie klantgericht maakt. De klant centraal is een vrij abstract begrip en heeft voor veel organisaties enorme consequenties, als zij dit ook echt in al haar facetten wil doorvoeren. Het heeft zijn weerslag op de business- en verdienmodellen, op de digitale transformatie, op de communicatie, et cetera. PvKO gaat op al deze onderwerpen in vanuit het perspectief van het klantgerichter maken van organisaties. Wij zien dan ook de meerwaarde in van de samenwerking met MarketingTribune en zien kansen om samen met hen een stap voorwaarts zetten richting een klantgericht(er) ondernemend Nederland”, aldus Maricken Hengeveld, directeur Platform voor Klantgericht Ondernemen.

Peter van Balsfoort, commercieel directeur BBP zegt het volgende over de samenwerking: “PvKO zien wij als een vereniging met een brede ambitie, veel kennis en een inspirerend netwerk rondom Klantgericht Ondernemen en CRM. MarketingTribune weet een brede doelgroep te bereiken die dagelijks met vraagstukken over het centraal stellen van de klant wordt geconfronteerd en hier in meer of mindere mate mee worstelt. De vele professionals op marketinggebied die MarketingTribune bereikt, willen wij graag in contact brengen met PvKO om de marketeer de gelegenheid te bieden om ook rondom dit integrale onderwerp zijn kennis, kunde en netwerk te vergroten.”

Over Platform voor Klantgericht Ondernemen
Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn rond 175 waaronder beursgenoteerde bedrijven lid en de bijeenkomsten worden door honderden mensen van die bedrijven en andere geïnteresseerden bezocht. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn o.a. de maandelijkse Inspirations en Kennissessies en het ontsluiten, verspreiden en verdiepen van kennis binnen het online kennisplatform. Het platform levert ook bijdragen aan De BNR Klantenshow, een wekelijks radioprogramma gewijd aan klantgericht ondernemen en werkt samen met een aantal opleidingsinstituten en brancheverenigingen om Nederland klantgerichter te maken. www.pvko.nl 

Over MarketingTribune
MarketingTribune, een titel van BBP Media, presenteert en duidt aan de hand van het tweewekelijkse magazine en dagelijks online nieuwsbrief, een breed palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing. De negen thema’s B2B, Bureaus, Design, Food & Retail, Media, Online, Sponsoring en Zorg komen iedere editie aan bod in nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs. www.marketingtribune.nl

Voor redactionele informatie:
Voor meer informatie
Karin Rigterink, e-mail: karin.rigterink@pvko.nl of telefonisch: Karin, 06 543 340 80

Labels
PvKO nieuws

« Terug

Reacties op 'PvKO en MarketingTribune werken samen aan een klantgericht Nederland'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.