Logo

Bestuur Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) breidt uit met drie nieuwe bestuursleden

3 nieuwe bestuursleden.pngmaandag 20 januari 2014

Amsterdam, 20 januari 2014 - Pieter de Rooij, Ton Timmermans en Linda van Zomeren hebben woensdagavond tijdens de Algemene Ledenvergadering toestemming gekregen om toe te treden tot het bestuur van PvKO. Hiermee telt het bestuur 8 leden die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het beleid en de strategie van het PvKO om organisaties te stimuleren om (nog) klantgerichter te worden en bij te dragen aan een klantgerichter Nederland.

Pieter de Rooij is docent/onderzoeker marketing en CRM aan NHTV Internationale Hogeschool Breda en is onlangs gepromoveerd op het onderwerp klantloyaliteit bij theaters. Als bestuurslid gaat hij een rol spelen binnen het kerndomein Ontwikkelen om de brug te slaan tussen het HBO onderwijs en de praktijkwereld van klantgericht ondernemen.

Ton Timmermans, heeft zijn sporen verdiend door het op de kaart zetten van twee klantgerichte bedrijven: als marketing directeur bij De Friesland Zorgverzekeraar en een paar jaar later bij de Friesland Bank won hij één van de CRM Awards. Ton krijgt binnen het PvKO bestuur het kerndomein Onderzoeken in zijn portefeuille en gaat zich samen met de kernleden o.a. bezighouden met het operationaliseren van de benchmark.

Linda van Zomeren is directeur zakelijke markt bij PostNL, verantwoordelijk voor de marketing en sales. Linda gaat als bestuurslid in eerste instantie een bijdrage leveren aan de benchmark om aantoonbaar te kunnen meten wat een klantgerichte onderneming is. Vervolgens wil zij de doorvertaling maken om ondernemend Nederland te helpen om klantgericht(er) te worden.

René de Zoete, voorzitter van Platform voor Klantgericht Ondernemen is blij met deze versterking: “Linda, Pieter en Ton kennen de worsteling die ondernemend Nederland heeft om de klant in alle geledingen van de organisatie continu centraal te stellen. Met hun kennis, ervaring en netwerk vanuit verschillende branches zie ik hen als een aanwinst voor het bestuur waarmee wij in 2014 weer een stap kunnen zetten in de verwezenlijking van onze ambitie om samen met onze leden Nederland klantgerichter te maken.”

Ton, Pieter en Linda stellen zich aan u voor
Speciaal voor PvKO TV (video) stellen de nieuwe bestuursleden zich voor en vertellen zij wat hen drijft en hoe zij vanuit hun ambitie als bestuurslid gaan bijdragen aan een klantgerichter Nederland:

Platform voor Klantgericht Ondernemen
Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn rond 175, waaronder beursgenoteerde bedrijven, lid en de bijeenkomsten worden door honderden mensen van deze bedrijven en andere geïnteresseerden bezocht. Activiteiten van PvKO zijn o.a. de maandelijkse Inspirations, Kennissessies en Boardroomsessies en het ontsluiten, verspreiden en verdiepen van kennis binnen het online kennisplatform. PvKO levert ook bijdragen aan De BNR Klantenshow, een wekelijks radioprogramma gewijd aan klantgericht ondernemen en werkt samen met een aantal opleidingsinstituten en brancheverenigingen om Nederland klantgerichter te maken. www.pvko.nl

Voor redactionele informatie:
Karin Rigterink via: communicatie@pvko.nl of mobiel: 06 543 340 80.

Labels
PvKO nieuws

« Terug

Reacties op 'Bestuur Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) breidt uit met drie nieuwe bestuursleden'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.