Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Klantgericht nieuws uit het vak - in samenwerking met Frankwatching

FW - nb.pngmaandag 28 oktober 2019 13:27

Platform voor Klantgericht Ondernemen en Frankwatching werken samen om klantgerichte professionals op de hoogte te houden van het vak. Regelmatig selecteren we artikelen die het lezen waard zijn. 

Klantgericht ondernemen in 2020: de visie van CX-leiders
Wat houdt CX-leiders en business-strategen bezig? Waar staan we nu met klantgericht ondernemen? En wat zijn de succesfactoren van de toekomst? CX-leiders uit diverse hoeken van ondernemend Nederland delen hun visie over klantgericht ondernemen in de nabije toekomst.


Lees verder… 

De cruciale rol van medewerkers in een klantgerichte organisatie
Medewerkers spelen een cruciale rol in het veranderproces naar een meer klantgerichte organisatie. Een gebrek aan klantgerichtheid ontstaat vaak als medewerkers zich niet meer verantwoordelijk voelen voor de kwaliteit van het eigen werk. Laat staan voor het werk van hun collega’s. Ondanks het feit dat medewerkers zo’n belangrijke rol spelen in het veranderproces, beginnen veel organisaties met het verbeteren van systemen en processen. Dit lijkt misschien een logische keuze, maar dat is het niet.

Lees verder…                      

Zo maak je jouw organisatie klantgericht
‘Onze klant staat op nummer 1’. Het credo van veel organisaties. Uit de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019 van Blauw en PvKO blijkt het tegenovergestelde: slechts 8 procent van de organisaties in Nederland werkt volledig klantgericht. Hoe scoort jouw organisatie op de klantgedrevenheidsladder? Wat helpt je en wat houdt je tegen? Tijd om aan de slag te gaan!

Lees verder…                     

« Terug

Reacties op 'Klantgericht nieuws uit het vak - in samenwerking met Frankwatching'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.