Logo

Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO

Ed Peelen_highlight.jpgvrijdag 04 juli 2014 14:08

Amersfoort, 4 juli 2014 – Gisterenavond heeft de Algemene Ledenvergadering toestemming gegeven voor de toetreding van Ed Peelen tot het PvKO bestuur. Vervolgens heeft het bestuur hem voorgedragen en benoemd tot voorzitter. Ed Peelen neemt hiermee het voorzitterschap van René de Zoete over, die weer toetreedt tot de Raad van Advies van PvKO.

Ed Peelen is als kernlid, ambassadeur en destijds juryvoorzitter van de CRM Award al jarenlang nauw betrokken bij de vereniging. Ed was meer dan tien jaar als hoogleraar Marketing en CRM verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en is nog steeds actief binnen diverse executive programma’s op Nyenrode Business Universiteit en de Universiteit van Amsterdam. Hij heeft rond de twintig boeken en vele artikelen in Nederlandse en internationale tijdschriften geschreven waaronder Kijk op Klantgerichtheid, Customer Relationship Management en de Economy of Experiences. nl.linkedin.com/pub/ed-peelen/0/362/904

Ed bouwt voort op de fundamenten die zijn voorgangers met het bestuur, directie en leden heeft gelegd en zal met hen de strategie verder vormgeven en uitrollen om Nederland, in het belang van klanten en organisaties, (nog) klantgericht(er) te maken.

“René de Zoete heeft met zijn kennis en ervaring als bestuurder een belangrijke rol gespeeld bij het creëren van kaders voor de roadmap die de vereniging bewandelt. Daarbij heeft hij een complementair bestuur weten te formeren die hier de komende jaren, samen met de leden verder invulling aan gaat geven.
Met de aanstelling van Ed krijgt PvKO een autoriteit als voorzitter die zijn sporen ruimschoots in het vakgebied heeft verdiend. Zowel binnen de universitaire wereld als in de praktijk; nationaal en internationaal. Ik ben er enorm trots op dat Ed de nieuwe voorzitter wordt en de rol van thought leader voor zijn rekening neemt in een tijd waarin content en netwerk van essentieel belang zijn voor de realisatie van de maatschappelijke missie van een vakvereniging als PvKO.” aldus Maricken Hengeveld, directeur PvKO.

Ed Peelen stelt zich aan u voor
Speciaal voor PvKO TV (video) stelt de nieuwe voorzitter zich aan u voor en vertelt hij wat hem drijft en hoe hij vanuit zijn rol van voorzitter bij gaat dragen aan een klantgerichter Nederland:

https://www.youtube.com/watch?v=1-o4gcthkMo

----

Platform voor Klantgericht Ondernemen
Platform voor Klantgericht Ondernemen is een vereniging waarin alle partijen en professionals samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Klantgericht Ondernemen. Inmiddels zijn rond 165 waaronder beursgenoteerde bedrijven lid en de bijeenkomsten worden door honderden mensen van die bedrijven en andere geïnteresseerden bezocht. Activiteiten van Platform voor Klantgericht Ondernemen zijn o.a. de maandelijkse Inspirations en Kennissessies en het ontsluiten, verspreiden en verdiepen van kennis binnen het online kennisplatform. Het platform werkt samen met universiteiten, bedrijven, brancheverenigingen en experts om Nederland klantgerichter te maken. www.pvko.nl

--Voor redactionele informatie: Karin Rigterink via: karin.rigterink@pvko.nl  of mobiel: 06 543 340 80.

« Terug

Reacties op 'Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.