Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties

Verslag
Verslag Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties - Karoline Wiegerink, directeur PvKO (per 1 maart)
Presentaties
Case doorstomers Vereniging eigen Huis
Customer intelligence in de not for proft sector - Rens van Loon en Ed Peelen
Artikel PersoQ1 nas in action: linking event participation motivation to charitable giving and sports
Archief > 2017
december
november
- 28-11-17 - Terugblik Inspiratiesessie Belgiƫ: De Human to Human factor maakt het verschil
- 15-11-17 - Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
- 10-11-17 - Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN
oktober
- 30-10-17 - Terugblik PvKO Onderwijsdag 2017
- 12-10-17 - Terugblik Inspiratiesessie Gamification 'Het is maar een spelletje... Serieus?'
september
juni
- 23-06-17 - Terugblik Inspiratiesessie "De nieuwe Europese Privacywetgeving"
- 01-06-17 - Ronde Tafel Self Service functionaliteiten
mei
april
maart
februari
- 22-02-17 - Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties
- 09-02-17 - Inspiratiesessie Blockchain