Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases

Presentaties
ABN AMRO | Goud in de categorie Customer Strategy NCCA Awards 2016
Floortje Rasenberg
D-Reizen | Meest klantgerichte bedrijf van 2016 | Customer Centric DNA Awards
Danja Lekkerkerk
Vakmedianet | Winnaar DDMA Customer Data Award 2016
Ceesjan de Vos
Caren Bouwmeester, Ahold Delhaize | Manager of the Year 2016 CCMA Awards
Verslag
Award winnende bedrijven: de medewerker maakt nog steeds het verschil!- Fons Langedijk, Senior Channel Manager bij ABN AMRO Bank N.V
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Meer foto's zijn terug te vinden op Facebook
Archief > 2017
december
november
- 28-11-17 - Terugblik Inspiratiesessie Belgiƫ: De Human to Human factor maakt het verschil
- 15-11-17 - Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
- 10-11-17 - Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN
oktober
- 30-10-17 - Terugblik PvKO Onderwijsdag 2017
- 12-10-17 - Terugblik Inspiratiesessie Gamification 'Het is maar een spelletje... Serieus?'
september
juni
- 23-06-17 - Terugblik Inspiratiesessie "De nieuwe Europese Privacywetgeving"
- 01-06-17 - Ronde Tafel Self Service functionaliteiten
mei
april
maart
februari
- 22-02-17 - Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties
- 09-02-17 - Inspiratiesessie Blockchain
Reacties op 'Inspiratiesessie Award winnende klantgerichte cases'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.