Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management

Verslag
Verslag door Patrick de Bruyn, Coach Customer Connection bij Securex
Presentaties & video's
Customer Experience - verleden, heden, toekomst; Ed Peelen, Bestuursvoorzitter PvKO en o.a. verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en de UvA
Lid van VAB of niet, bel ons!;Ann Laureys, Customer Experience Manager VAB
De ROI van Customer Experience management; Arjen Hijum, Algemeen directeur Store Support
Over klantbeleving; Daan Noordeloos, Manager Marketing & Customer Strategies bij transavia.com
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).
Archief > 2017
december
november
- 28-11-17 - Terugblik Inspiratiesessie Belgiƫ: De Human to Human factor maakt het verschil
- 15-11-17 - Terugblik Inspiratiesessie Artificial Intelligence voor Customer Experience
- 10-11-17 - Een impressie van de Ronde Tafel Artificial Intelligence bij KPN
oktober
- 30-10-17 - Terugblik PvKO Onderwijsdag 2017
- 12-10-17 - Terugblik Inspiratiesessie Gamification 'Het is maar een spelletje... Serieus?'
september
juni
- 23-06-17 - Terugblik Inspiratiesessie "De nieuwe Europese Privacywetgeving"
- 01-06-17 - Ronde Tafel Self Service functionaliteiten
mei
april
maart
februari
- 22-02-17 - Ronde Tafel Customer Intelligence voor maatschappelijke organisaties
- 09-02-17 - Inspiratiesessie Blockchain
Reacties op 'Inspiratiesessie De ROI van Customer Experience Management'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.