Logo

Terugblik PvKO Inspiratiesessie 14 september

238 14 .jpegdinsdag 14 september 2021 20:30

Dinsdag 14 september kwamen we met een klein gezelschap bij elkaar bij 't Boshuys in Best voor een PvKO sessie met als onderwerp Waardemanagement in de voedingsketen (B2B). Veel dank aan de dagvoorzitters Marco en Matty Geertsen van Customore Consulting, Hanna Polman van Sligro Food Group en Eric Habraken van de Verspillingsfabriek.

Presentaties
- Hanna Polman | Sligro Food Service
- Eric Habraken | de Verspillingsfabriek
- Marco & Matty Geertsen | Customore Consulting

Foto's
De foto's van de sessie kan je hier terugvinden.

Geinteresseerd in aanvullende informatie en downloads?
Als PvKO-lid vind je deze in de community site. Ben je nog geen lid van deze prachtige community: stuur een mail naar Merel de Koning (merel.de.koning@pvko.nl) met het verzoek om informatie.

SPREKERS

Hanna.jpeg

Hanna Polman | Manager Customer Solutions | Sligro Food Group
Hoe zorgt Sligro ervoor relevant te zijn en blijven voor haar klanten? Welke elementen doen ertoe in de nabije toekomst? Welke rol speelt de kwaliteit van de relatie hierbij en hoe zorgt Sligro ervoor dat de eigen mensen in staat blijven een optimale klantrelatie op te bouwen en te onderhouden? Welke keuzes horen hierbij ook in de relatie Sligro en VERMAAT? Hoe en wanneer zorgt Sligro voor het vinden van de juiste producten en diensten om meer dan relevant te blijven voor haar klanten? Welke ervaringen in de keten vallen de Sligro op?

ERIC.jpeg

Eric Habraken | Manager Foodservice & Foodretail | De Verspillingsfabriek
Hoe krijgt De Verspillingsfabriek haar duurzaamheidspropositie verkocht in de keten? Wanneer wordt het als toegevoegde waarde ervaren? Hoe belangrijk hierbij is het hebben van een “duurzame” relatie met je klanten en wat definieert een duurzame relatie, welke elementen zijn hier van belang?  Welke samenwerkingsverbanden moeten hiervoor opgetuigd?

DAGVOORZITTERS

marco en matty.jpgMatty & Marco Geertsen | Owners | Customore Consulting
Beide heren gaan het dagvoorzitterschaps larderen met een aantal insights uit de meer dan 3000 face-to-face interviews die ze in de voedingsmiddelen industrie hebben gehouden. Deze insights zullen ook een trigger zijn om alle deelnemers te laten reflecteren op de verhalen van de sprekers.

« Terug