Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Wordt 2019 het jaar van de Virtual Assistants?

kirc 380 .jpgdinsdag 15 januari 2019 12:40

Op 12 februari organiseert het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO), in samenwerking met Frontline, een inspiratiesessie over virtual assistants, die werken via dialoog mechanismen zoals tekst en voice, vaak aangeduid als (chat- of voice-)bots. Volgens Gartner voert de gemiddelde persoon in 2020 meer gesprekken met zijn bot dan met zijn of haar partner. Meer dan acht van de tien klantinteracties worden dan via chat en voice afgehandeld zonder tussenkomst van de mens. 

Doe mee! 
In deze Strategic Decisions Monitor vragen wij ons af hoe jouw organisatie aankijkt tegen deze virtual assistants. Maakt je er al gebruik van? Wat zijn je verwachtingen? Vul de korte vragenlijst in en deel je kennis met branchegenoten. Als dank voor je deelname krijg je van ons de resultaten kosteloos toegestuurd. Je antwoorden worden anoniem verwerkt. Je kunt de vragenlijst invullen via SDM januari 2019. Doe dit zo snel mogelijk, maar uiterlijk voor 1 februari. 

« Terug