
Ronde Tafel: Journey management bij KPN
Wil je weten hoe KPN Customer Journey Management in zijn volle breedte aanpakt? Van strategische klantfocus tot agile implementatie?
Welkom bij deze Ronde Tafel waarin je antwoorden, tips en ideeën vindt rond de vragen:
1. Hoe journeys organiseren? Wat zijn de key journeys en hoe zijn die met elkaar verbonden?
2. Hoe journeys managen? Hoe de verbeterkansen binnen een journey prioriteren, experimenteren en valideren?
3. Hoe journey management operationaliseren? Hoe gaan product owners, marketeers en designers hiermee aan de slag? Hoe krijg je iedereen mee?
In deze kleinschalige ontmoeting krijg je alle ins en outs van deze case te zien en is er ruimschoots gelegenheid om door te vragen en mee te denken.
Minyou Rek, Senior CX Manager van KPN netwerk NL ziet ernaar uit haar ervaring te delen, samen met Harald Lamberts van Essense en Jochem van der Veer van TheyDo.
Voor deze Ronde Tafel kunnen maximaal 35 deelnemers zich aanmelden!
Deze Ronde Tafel is bedoeld voor eindklanten aangesloten bij PvKO. Ben je (nog) geen lid en heb je interesse, stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl.