Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
donderdag 17 maart 2016             Verslag
Verslag Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints - Joost Hagenaar, Business Development Manager bij PostNL
Infographic- gemaakt door Koos, Service Design
Presentaties
De theorie achter Service Blueprint - Ingrid Snijders, Lecturer/Researcher/PhD Candidate, HZ University of Applied Sciences
Student aan het woord - Dave Caljouw, HZ University of Applied Sciences. Stagiair bij Roompot Vakanties
Verschillende cases
Customer Journeys: Now what - Niels Corsten, Service Design Consultant bij Koos, Service Design
Video
Foto-impresse
(Klik op de foto voor een vergroting).








- Labels
 - Presentaties events
 
Archief > 2016 > maart
- 30-03-16 - Verslag PvKO Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
 - 17-03-16 - Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints
 - 10-03-16 - Artikel "Wat weerhoudt ons van klantgerichtheid"
 - 07-03-16 - PvKO zoekt nieuwe bestuursleden
 - 07-03-16 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille ontwikkelen (Onderwijs)
 - 07-03-16 - Vacature bestuurslid PvKO - Portefeuille online communicatie
 - 03-03-16 - Nieuw lid Quality Support stelt zich voor
 - 01-03-16 - Nieuw lid Securex stelt zich voor
 
Reacties op 'Mastersessie Van Klantreis naar Service Design en Blueprints'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.