PvKO Mastersessie Humanizing Brands
woensdag 14 oktober 2015             Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?
Presentaties & thesissen
Merken als mensen > 
prof. dr. Peter Kerkhof, Hoogleraar Sociale Media, Vrije Universiteit Amsterdam
Tonys Talk > 
Henk Jan Beltman, chief chocolate officer, Tony's Chocolonely 
Resultaten onderzoeken
Human Brand > 
 Thesis: The influence of traditional media on brand perceptions in social media >
Stijn Visser 
Brands as Intentional Agents > 
Robert Tilch 
Social Brand Perceptions > 
 Master Thesis: Social Brand Perceptions:Towards an understanding of human consumer-brand relationships >
Saskia Hartung
Social Human Brand > 
Samenvatting thesis: Consumers' Brand Image and Positioning Perceptions on Social Media >
Gerdien Ridderbos 
Voor PvKO-leden: download de deelnemerslijst in onze Community
Verslag
Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid? >
Lucy Lenderink, Adviseur Business Development bij Univé Verzekeringen
Foto-impressie
(Klik op de foto voor een vergroting).














Meer foto's zijn te vinden op Facebook
- Labels
 - Presentaties events
 
Archief > 2015 > oktober
- 19-10-15 - Merken krijgen menselijke trekjes. Wat betekent dit nu voor klantgerichtheid?
 - 14-10-15 - PvKO Mastersessie Humanizing Brands
 - 06-10-15 - Nieuw lid True Talk stelt zich voor
 - 06-10-15 - Nieuw lid Mindful Marketing stelt zich voor
 - 01-10-15 - Nieuw lid Consumentenbond stelt zich voor
 - 01-10-15 - Nieuw lid Delta Lloyd stelt zich voor
 
Reacties op 'PvKO Mastersessie Humanizing Brands'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.