Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
donderdag 10 juli 2014             Uit onderzoek dat Adobe onder 277 marketingprofessionals heeft gedaan, is gebleken dat 80% van de bedrijven een cross-channel aanpak heeft en gemiddeld 4,7 kanalen inzetten. Dit zijn vooral digitale kanalen zoals e-mail, web, Facebook en Twitter. Toch werken bijna de helft van de bedrijven (47%) nog met direct-mail. Blijkbaar is het vertrouwen in traditionele print advertenties nog niet verloren gegaan.
- Labels
 - PvKO nieuws
 
Archief > 2014 > juli
- 31-07-14 - De klant centraal? Denk aan je toekomst!
 - 28-07-14 - Recensie Klanthelden in de 9+ organisatie
 - 28-07-14 - Recensie Customer Delight in vijf stappen
 - 10-07-14 - Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing
 - 09-07-14 - BNR Klantenshow met PvKO bestuursvoorzitter Ed Peelen - podcast
 - 04-07-14 - De klant centraal stellen is niet meer de trend
 - 04-07-14 - Dr. Ed Peelen nieuwe bestuursvoorzitter PvKO
 - 03-07-14 - Inspiration Nieuwe Trends vanuit het Dialogues House
 - 03-07-14 - Jaarverslag en Jaarrekening 2013
 - 02-07-14 - Verslag Boardroomsessie bij Ricoh Nederland
 
Reacties op 'Hoe Nederlandse bedrijven omgaan met cross-channel marketing'
Geen berichten gevonden
Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.