Ronde Tafel Online: adidas - Innoveren als tweede natuur
Over de sprekers
-
Dorine van Meeuwen
Dorine is een ervaren service designer, CX consultant en 'ex in-house designer' met een liefde voor mensen, complexe organisaties en innovatie. Zij heeft 8+ jaar ervaring in het ontwerpen van vernieuwende diensten en het opbouwen van de interne competenties om organisaties in staat te stellen hetzelfde te doen. -
Jan-Hein Pierik
Jan-Hein helpt organisaties en professionals bij hun uitdagingen rondom het verbeteren van de klantbeleving. Hij focust daarbij op mensgericht innovatie: waar digitalisering de mens kan 'aanvullen' in plaats van overnemen. Jan-Hein heeft CX transities doorgevoerd bij verschillende organisaties: van klein tot groot, van publiek tot privaat. Altijd vanuit zijn geloof: de beste klantgerichte strategie is kostenefficiënt, stimuleert medewerkersgeluk en exponentiële groei. Een win-win-win! -
Karen Rozenbaum
Karen is Lead Service Designer @Adidas. 14 years of experience working with Design Strategy, Brand Experience, Shopper Marketing, collaborating with the biggest HPC companies in Latam, food in the Middle East, healthcare and public organizations in the UK, retail in Sweden, and tech start-ups in Israel. Mastered in Service Design from the Royal College of Art, was a consultant at EY Seren in London, and recently moved to Amsterdam to join adidas as their first internal service designer. A human-centric driven, detail-oriented and resilient person, with great stakeholder management ability, brings a fresh perspective to the projects, building on her extensive background in brand and communication strategy.