Ronde Tafel Online: Data Driven Decision Making … van enquête naar praktijk
In ons beste Nederlands: Data Driven Decision Making (DDDM) maakt een opmars van jewelste. Goede reden om een aanzienlijk deel van de Grote Marketing Enquête van Adformatie speciaal te wijden aan dit onderwerp. In een wereld waar we als klantgerichtheidsprofessional steeds meer data tot onze beschikking hebben, is het onlogisch om vooral op ons gevoel te blijven afgaan.
In samenwerking met Adformatie organiseren we een speciale Online Ronde Tafel en duiken we dieper in de uitkomsten van dit onderdeel van de enquête. Bekijk HIER alvast de uitkomsten van De Grote Marketing Enquête, onderdeel Data Driven Decision Making.
- Waar staan we? Bijna 60 procent van de ondervraagde marketeers geeft zijn eigen organisatie in ieder geval een 7 of hoger voor DDDM.
- Wat zijn de grootste uitdagingen? Marketing Intelligence, tools en software?
Lisette Kruizinga - de Vries, Team Lead Science & Analytics bij DVJ Insights geeft een introductie op de uitkomsten van de Grote Marketing Enquête 2021.
Daarna discussieert een panel van CMOs en Marketing intelligence verantwoordelijken onder leiding van hoofdredacteur Marketing Roderick Mirande over waar data gedreven in hun organisaties voor staat.
- Het onderbuikgevoel is dood!
- We hebben te veel data en weten niet hoe we het moeten gebruiken!
- De grootste uitdagingen zijn focus, tooling, timing en de vertaalslag naar inzichten!
Verheug je op een bijdrage van onderstaande panelleden:
- Theo van Uffelen, European Marketing Manager bij Yakult Europe
- Marlous Spaven, Global CRM manager Koeriers bij JustEat
- Helen Zuurmond, Chief Strategy Officer (CSO) bij TBWA\X
- Marc Peeters, Propositie Leider - Data Driven Marketing bij Capgemini
Schrijf je snel in voor deze Online Ronde Tafel in samenwerking met Adformatie:
Adformatie is hét multichannel-platform voor de marketingprofessional. Met 24/7 nieuws, inspiratie, kennis en achtergronden en ontwikkelingen uit de wereld van marketing, media, creatie en communicatie. Het platform bestaat uit een maandelijks magazine op groot formaat, een website met diverse online communities en jaarlijks terugkerende events, live-communities in samenwerking met partners zoals Nyenrode Business University en Beeckestijn. Alles om de professional van vandaag hulp te bieden bij het oplossen van complexe vraagstukken en het nemen van lastige beslissingen.