Sitemap

Over Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

dec
8
Inspiratiesessie Online: Update CX Performance Management - Zes cruciale thema’s voor een sprong voorwaarts
jan
19
Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft
jan
1
Wat zijn de grote PvKO thema’s voor 2021?

Bekijk alle events

Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Ronde Tafel Online: Hoe de CX Hub klantgerichtheid binnen ING drijft

Iedereen in ING nog meer #customercrazy maken in mindset, gedrag en klantimpact.. dat is waar Stephanie Pelsmakers, Customer Experience Lead ING, zich met haar team elke dag voor inzet. Een uitdagende opdracht in tijden van transformatie, druk op kosten en steeds sneller stijgende klantverwachtingen. De CX Hub is een grensoverschrijdend en bedrijfsbreed initiatief dat zich hier elke dag weer hard voor maakt.

Hoe zet ING de klantgerichte cultuur neer, wat doet de CX Hub en welke impact wordt gemaakt met o.a. CX Metrics en de nieuw ontwikkelde CX Growth Scan? Heel concreet krijg je een kijkje in de keuken van CX Day 2020, een dag waarop meer dan 2000 medewerkers 251 concrete verbeteringen in de klantbeleving hebben gerealiseerd. “Small changes with BIG impact”. De CX Hub toont medewerkers dat klantgericht werken niet moeilijk of tijdrovend hoeft te zijn. Tegelijk heeft CX Day ook een enorme energieboost gegeven in corona tijden.

Schrijf je snel in voor deze Ronde Tafel Online en discussieer mee.

Sprekers

stephanie.jpgStephanie Pelsmakers (35) startte haar carrière in 2008 bij ING België en maakte in 2014 de overstap naar ING Nederland om haar passie voor digitaal en customer experience te volgen. Haar professionele ervaring is een cocktail van customer experience management, feature ontwikkeling op zowel web als app, data-analyse, marketing en AI expertise. Na 2 jaar succesvolle CX ontwikkeling in haar functie als Chapter Lead Digital Customer Experience, werd Stephanie eind 2018 aangesteld als eerste Customer Experience Lead voor ING Nederland en ondertussen is de CX Hub, die ze is opgestart, ook actief in ING België. De uitdaging: iedereen binnen ING in alle bedrijfslagen nog meer #customercrazy maken in tijden van transformatie, druk op kosten en snel stijgende klantverwachtingen.

Jill.jpegJill Van De Keer (38) werkt 7 jaar voor ING België waar ze zich sinds mei 2020 als Customer Experience Expert in de CX hub inzet om een meer klantgerichte cultuur in de genen van alle medewerkers te krijgen. Haar voorgaande ervaringen als teamleader bij ING Client services en als Product Owner in het digitalisatieprogramma leidden ertoe dat ze zelf een transformatie doorging van inside-out naar outside-in denken. Gaandeweg werd ze een ambassadeur voor klantgericht werken en in haar huidige functie is het  haar fulltime missie geworden iedereen in de onderneming dezelfde wijziging in denken en gedrag te laten doorgaan.

Het topic 'CX Management’' loopt als een rode draad door de PvKO programmering heen. In het voorjaar van 2020 trapten we af met een Inspiratiesessie met bijdragen van Beeckestijn, VodafoneZiggo, ABN AMRO en PebEx. (Zie HIER een terugblik). Gevolgd door twee Ronde Tafels waarin dieper werd ingegaan op de CX Business Case van TUI & hollandnieuwe (Lees HIER TUI en HIER hollandsnieuwe terug). En op 8 december krijg je in de ‘Update CX-Performance Management’ - 6 cruciale thema’s voor een sprong vooruit!

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Deel met anderen