Kennisevent Klantcontact (Content Guru)

De toekomst van klantcontact vraagt om samenwerking, inspiratie en innovatie. Daarom nodigt Content Guru samen met Vodafone Business jou van harte uit voor het Kennisevent Klantcontact: The Future of CX is Now! opdonderdag 9 oktober bij de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Tijdens het Kennisevent gaan wij u meenemen op een geweldige reis waar natuur en techniek samenkomen.
Laat je inspireren op deze bijzondere locatie en dompel jezelf onder in de toekomst van klantcontact en digitale transformatie. Tijdens dit event ontdek je de nieuwste inzichten en innovaties, met inspirerende keynotes – waaronder Job van den Berg, die je meeneemt in de laatste ontwikkelingen rond AI en klantcontact.
In interactieve breakout-sessies verken je thema’s als de kracht van customer én employee experience, AI in actie – van voicebots tot intelligente routering – en de opkomende trends die de wereld van klantcontact veranderen. Je leert hoe CDP’s een 360 graden klantbeeld mogelijk maken en hoe je de customer journey écht centraal stelt met een balans van technologie en empathie. En alsof dat nog niet genoeg is, beleef je ook nog een unieke CX-Safari Experience!
Meld je hier aan voor een dag vol inspiratie en innovatie!