Ronde Tafel Terugblik Proactief Datagedreven Werken: Verbeterde Dienstverlening of Ongevraagd Dwingend.

Op donderdag 1 februari waren we te gast bij VGZ in Arnhem voor de Ronde Tafel Proactief Datagedreven Werken: Verbeterde Dienstverlening of Ongevraagd Dwingend.
Onder de bezielende leiding van Niels van Gorp van VGZ en na de waardevolle input van de sprekers Dies Weijsschede en Jeroen van Grondelle van Hogeschool Utrecht en Joris Krijger van de Volksbank maakten de deelnemers een duik in de diepte over dilemma’s rondom proactieve dienstverlening.
Hoe kan data-gedreven proactieve dienstverlening ooit echt mensgericht zijn?
Hoe wegen we de belangen van de organisatie af tegen de belangen van de klant?
Hoe volledig is ons beeld van de toekomst, wanneer we dit proberen te voorspellen op patronen uit het verleden?
Hoe voorkomen we dat datahonger voor een nog betere dienstverlening disproportioneel wordt?
Hoe ondersteunen we de autonomie, terwijl we klanten willen nudgen naar wat wij denken dat goed voor ze is?
Het werd een zeer geanimeerde middag met veel gespreksstof voor de borrel. Dank, VGZ, voor jullie gastvrijheid!
VERSLAG
Lees hier het verslag van Karina Meerman van Ziptone.
PRESENTATIES
FOTO'S
Archief > 2024
december
november
oktober
- 13-10-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Een ecosysteem ontwerpen dat samen de klant ECHT op één zet?
- 03-10-24 - Terugblik Ronde Tafel ‘Dilemma’s Rond Dienstverlening met een Menselijke Maat’
september
- 27-09-24 - Recensie PvKO Boekenparels: Tricky Tijden; Laat je niet gek maken
- 11-09-24 - ESG x CX: van beleving naar betekenis!
juli
- 15-07-24 - Terugblik Summer Outdoor Inspiration: Next level B2B loyalty
- 09-07-24 - Recensie PvKO Boekenparels: Het zinnigste boek dat je ooit zult lezen; Hoe we weer zin kunnen maken van de toekomst
juni
- 24-06-24 - Terugblik op de Inspirerende Gen Z CX Transformatie Sessie
- 12-06-24 - Terugblik THE INC Industry Day
mei
- 22-05-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Hoe maak je nog het verschil in CX & Uitreiking meest klantvriendelijkste bedrijven van Nederland 2024
- 13-05-24 - Terugblik Inspiratiesessie: Mens in het hart van de CX Transformatie