Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Drie nieuwe bestuursleden voor vitaal PvKO

bestuur 2022.jpegdonderdag 30 juni 2022 15:30

Vanmiddag heeft de Algemene Ledenvergadering van Platform voor Klantgericht Ondernemen, PvKO, drie nieuwe bestuursleden benoemd. Thirza Schaap, oprichtster CX Unraveled, Fabian Kortekaas, Director of Customer Experience Strategy & Innovation bij TUI en Eric Hartmans, Business Consultant VodafoneZiggo.

Thirza bouwt voort op een ervaring van ruim 15 jaar in het Customer Experience vakgebied. Als fanatiekeling van CX en Human Centered Design – zoals zij zichzelf gekscherend noemt - zal zij ook in haar rol als PvKO bestuurslid een steentje bijdragen aan het creëren van betere klant- en medewerkersbelevingen in Nederland.  Ook Fabian’s passie is de klant en alles wat erbij komt kijken een organisatie zo klantgericht mogelijk te maken. “Dit doe ik dagelijks bij TUI en ik verheug me er dan ook op bij te dragen aan de PvKO missie Nederland top klantgericht’’. Eric is al ruim 25 jaar actief in verbeteren en innoveren van waardevol klantcontact, sinds drie jaar bij VodafoneZiggo. ‘’Ik vind het boeiend om naar een optimale invulling van het klantcontact te kijken en hoe dit elke dag  waargemaakt kan worden en ik neem dit mee als aanknopingspunten voor mijn nieuwe rol bij PvKO.”

PvKO Voorzitter Daan Noordeloos verheugt zich op de samenwerking met het nieuwe team, dat naast Thirza, Fabian en Eric bestaat uit Berend-Jan Rietveld en Jan-Hein Pierik. ”Met deze waardevolle groep klantgedreven professionals kunnen we verder bouwen aan een relevant en inhoudelijk krachtig PvKO. We zijn weerbaar en vitaal uit de Coronatijd gekomen. Met ruim 1000 deelnames aan (online) Inspiratiesessies en Ronde Tafels in 2021 blijkt dat de PvKO Community volop leeft. En dat we met veel enthousiasme de volgende 20 jaar van ons bestaan in kunnen gaan.”

Directeur Karoline Wiegerink dankt de uittredende bestuursleden, Baukje Korsten (team.blue), Lesly Broekaart (RET) en Angeline Maas (DHL),  wiens bestuurstermijnen per 1 juli aflopen, voor hun waardevolle bijdragen aan de PvKO community in de afgelopen jaren.

Werken aan een top klantgericht Nederland, dat is en blijft de missie van PvKO, dé community van, voor, door klantgerichtheidsprofessionals. PvKO-bestuur, kernteams en directeur houden de vinger aan de pols om met een relevant programma van live en online ontmoetingen waardevol te zijn voor haar leden. 

« Terug